Aquafin Nv - Directie Infrastructuur

Project 22.295A/1 - Wielsbeke, collector Kruishoek-Zwaantjeshoek.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Aquafin NV - Directie Infrastructuur
Dijkstraat 8, BE-2630 Aartselaar
Contact: Directie Infrastructuur
Dhr. Dirk De Waele
Tel: +32 34504511 Fax: +32 34583020 E-mail: aanbestedingen@aquafin.be
Internet adres(sen): www.aquafin.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Project 22.295A/1 - Wielsbeke, collector Kruishoek-Zwaantjeshoek
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Wielsbeke
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Project 22.295A/1 - Ooigem, collector Kruishoek-Zwaantjeshoek
Deze opdracht omvat in het bijzonder:
 opbraak van bestaande wegenis, riolering en toebehoren
 aanleg van rioleringen in open sleuf, van Ø250 tot Ø1200 mm, totale lengte 4.373 m en rioolaansluitingen
 aanleg van persleiding in open sleuf, Øu160mm, totale lengte 203m
 bouw van 3 overstorten en 2 pompstations
 aanleg van onderfunderingen en funderingen
 lijnvormige elementen in geprefabriceerd beton, ter plaatse vervaardigd beton en betonstraatstenen
 verhardingen in cementbetonverharding, asfaltbetonverharding en bestratingen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Er dient voldaan te worden aan de sociale zekerheidsverplichtingen. Voor meer informatie zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning van de aannemer in categorie C1 of E1, klasse 7.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/07/2016 - 09:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 08/07/2016 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 08/07/2016 - 09:00
Plaats: Aquafin NV, Dijkstraat 8, 2630 Aartselaar.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De zitting is openbaar.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn : 185 werkdagen
De aanbestedingsdocumenten zijn ter inzage bij Snoeck & Partners NV, Engelse Wandeling 70, 8510 Kortrijk-Marke, tel 056/21.04.39 - fax 056/22.82.63 (alle werkdagen van 8u tot 17u30, vrijdagnamiddag gesloten), en via de website van Aquafin nv, www.aquafin.be
De offertes mogen enkel elektronisch ingediend worden.
Het volledige bijzondere bestek incl. de bijlagen, de plannen, de samenvattende meetstaat (formaat Excel) en het inschrijvingsbiljet (formaat Word) zijn gratis af te laden van het digitale aanbestedingsplatform.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 01/06/2016

Annonces similaires du BDA :