AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Westerlo
Boerenkrijglaan 61, BE-2260 Westerlo
Contact: De heer Michiel Denolf
Tel: +32 14539151 Fax: +32 14541154 E-mail: michiel.denolf@westerlo.be
Internet adres(sen): www.westerlo.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Reinigen van riolen, rioolkolken en camera-inspectie binnen het grondgebeid van gemeente Westerlo - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Gemeente Westerlo, Boerenkrijglaan 61 te 2260 Westerlo
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht is opgedeeld in volgende percelen:
Perceel 1 "Reinigen van riolen, grachtinbuizingen en camera-inspecties"
De opdracht omvat diverse posten voor:
- Het reinigen van riolen en grachtinbuizingen
- Het reinigen van pompputten
- Het uitfrezen van wortelingroei
- Het uitvoeren van cameraonderzoek.
Perceel 2 "Reinigen van rioolkolken":
De opdracht omvat diverse posten voor het ledigen en reinigen van straatkolken, inspectie- en toezichtputten, zandvangers, KWS- en vetafscheiders.
De voorziene aanvangsdatum is de datum van sluiting tot uiterlijk 31 december 2018.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Reinigen van riolen, grachtinbuizingen en camera-inspecties
Korte beschrijving:
Reinigen van riolen, grachtinbuizingen en camera-inspecties
Perceel 2: Reinigen van rioolkolken
Korte beschrijving:
Reinigen van rioolkolken
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Bevoegdheidsbewijs voor ondertekening van de offerte. Uittreksel uit het Belgisch Staatsblad waarin de bevoegdheden zijn bekendgemaakt volstaat.
Aangezien de aanbestedende overheid via elektronische middelen toegang heeft tot de inlichtingen of documenten die haar toelaten binnen de grenzen van de voormelde artikelen de persoonlijke situatie en de bekwaamheid van de betrokken kandidaten of inschrijvers na te gaan, worden de inschrijvers ervan vrijgesteld de in de artikelen bedoelde inlichtingen en/of documenten met betrekking tot RSZ, BTW en faillissement en soortgelijke toestanden bij te voegen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* De leverancier is in orde met de certificering en attestering volgens BENOR en COPRO.
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
/
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 80
Criterium 2: Plan van aanpak / werkwijze, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 5/7/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
6/7/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 1/6/2016