Mobiliteit En Openbare Werken, Agentschap Wegen En Verkeer, Afdeling Limburg

Beheer van invasieve exoten langs de gewest- en autosnelwegen in de provincie Limburg.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling Limburg
Koningin Astridlaan 50 bus 4, BE-3500 Hasselt
Contact: Verleysen Mieke Tine
Tel: +32 11742396 Fax: +32 11742448 E-mail: mieke.verleysen@mow.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=238410
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Beheer van invasieve exoten langs de gewest- en autosnelwegen in de provincie Limburg
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Beheer van invasieve exoten langs gewest- en autosnelwegen in de provincie Limburg
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
uitsluitingsgronden 61-66 KB 15/07/2011
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijvers tonen hun technische bekwaamheid aan met de volgende referenties:
- Een referentielijst (met minimaal 3 referenties) van gelijkaardige of vergelijkbare werkzaamheden, die door de inschrijver werden uitgevoerd, op autosnelwegen of op gewestwegen met minimum 2x2 rijstroken gescheiden door een middenberm of op gewone gewestwegen of gemeentewegen, minimaal, tijdens de laatste 3 jaar.
Deze referentielijst dient steeds volgende gegevens te bevatten:
- de aard van de uitgevoerde werkzaamheden
- de uitvoeringsperiode
- het besteknummer en/of het dossiernummer van de contracten
- de opdrachtgever, zo mogelijk ook van de leidende ambtenaar
- het aannemingsbedrag
Deze lijst dient vergezeld te zijn van een verklaring van goede uitvoering, ondertekend door de betreffende opdrachtgevers, per contract.
Indien deze verklaringen van goede uitvoering ontbreken zal de aanbestedende overheid deze zelf opvragen bij de vermelde opdrachtgevers.
Een verklaring van goede uitvoering wordt niet aanvaard, indien meer dan 5 overtredingen van de contractuele voorwaarden, vastgesteld bij proces-verbaal, daarin zijn vermeld, voor één contractjaar.
Als vergelijkbare werkzaamheden kunnen worden beschouwd: algemene onderhoudswerken aan gewestwegen en/of aan kunstwerken, diensten voor netheidsonderhoud (borstelen, zwerfvuilverwijdering, .), diensten voor groenonderhoud, .
- Een opgave van het aantal arbeidskrachten dat voor de uitvoering van deze aanneming zal worden ingezet met vermelding van hun kwalificatie. Hierbij dient het bewijs gevoegd van de onderschrijving, voor ieder van deze arbeidskrachten, van de collectieve arbeidsovereenkomsten van het geldende Nationaal Paritair Comité.
- Een elementaire lijst van het materieel dat voor de uitvoering van deze aanneming zal worden aangewend, met eventueel inschrijvingsnummer (nummerplaat) en met vermelding van de hoofdkenmerken.
- Een nota en documentatie omtrent het door de dienstverlener gebruikte volgsysteem. Deze nota vermeldt welke gegevens door de aanbestedende overheid geraadpleegd kunnen worden, zowel in real time als na de uitvoering van de werkzaamheden. De beschikbaar te stellen gegevens dienen minstens een antwoord te bieden op de vragen wie, wat, waar en wanneer. Het gebruikte volgsysteem dient bijgevolg minstens voorzien te zijn van:
- tijdsregistratie per voertuig
- registratie van de afgelegde route (bij voorkeur via kaart) per voertuig
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/07/2016 - 11:30
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 13/07/2016 - 11:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 13/07/2016 - 11:30
Plaats: Wegen en Verkeer Limburg, Koningin Astridlaan 50 bus 4, 3500 Hasselt
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 01/06/2016

Annonces similaires du BDA :