Stad Halle

Loonadministratie, personeelsbeheer en tijdsregistratie.


AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Halle
Oudstrijdersplein 18, BE-1500 Halle
Contact: De heer Bruno Saye
Tel: +32 23659980 Fax: +32 23659619 E-mail: bruno.saye@halle.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Loonadministratie, personeelsbeheer en tijdsregistratie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, plaats van levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Stad Halle Dienst ICT, Oudstrijdersplein 18 te 1500 Halle / diverse locaties
II.1.4. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De stad en het OCMW van Halle zijn op zoek naar een softwaresysteem dat een effectief HRM-beleid mogelijk maakt binnen het wettelijk kader van de lokale overheid; dit geïntegreerd systeem moet naast een optimaal beheer van de personeelsadministratie het beheer van verschillende luiken van het HRM-beleid omvatten (werving en selectie, loopbaanbeheer, competentiemanagement, vorming, verzuimbeleid, .)
Alhoewel stad en OCMW op dit ogenblik 2 afzonderlijke rechtspersonen vormen, is een integratie van beide besturen vanaf 2019 noodzakelijk. Om die reden wensen zij een systeem aan te schaffen dat deze integratie faciliteert. Een combinatie van het centraal en decentraal gebruik en beheer door verschillende beheerders en verschillende categorieën van gebruikers samen met een vlotte integratie en koppeling met andere softwaretools zijn hierbij van primordiaal belang.
II.2. TOTALE DEFINITIEVE WAARDE VAN DE OPDRACHT/OPDRACHTEN:
866201.01 EUR Zonder BTW.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Gunning van een opdracht zonder voorafgaande bekendmaking van een aankondiging van de opdracht in het Publicatieblad van de Europese Unie (in de gevallen vermeld onder k) en 1) in bijlage D).
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op:
AFDELING V. GUNNING VAN EEN OPDRACHT
Opdracht nr 1. Perceel 1: Sociaal Secretariaat / Loonmotor
V.1. Datum van de beslissing tot gunning van de opdracht: 15/4/2016
V.2. Aantal ontvangen inschrijvingen: 3
V.3. Naam en adres van de ondernemer aan wie de opdracht is gegund:
DILEOZ BVBA
Opdracht nr 2. Perceel 2: Personeelsbeheersysteem
V.1. Datum van de beslissing tot gunning van de opdracht: 15/4/2016
V.2. Aantal ontvangen inschrijvingen: 4
V.3. Naam en adres van de ondernemer aan wie de opdracht is gegund:
DILEOZ BVBA
Opdracht nr 3. Perceel 3: Tijdsregistratie
V.1. Datum van de beslissing tot gunning van de opdracht: 15/4/2016
V.2. Aantal ontvangen inschrijvingen: 5
V.3. Naam en adres van de ondernemer aan wie de opdracht is gegund:
DILEOZ BVBA
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/5/2016

Annonces similaires du BDA :