AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw IMATO
Nieuwstraat 44, BE-3272 Testelt
Contact: De heer Eric Stinkens
Tel: +32 3213777088 E-mail: eric.stinkens@scarlet.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Verbouwen van een schoolgebouw
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Vrije Basisschool "Den Hulst", Hulst 16, 3272 -TESTELT
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Dossier : 14-70 sanitair VERBOUWEN VAN EEN SCHOOLGEBOUW - Inrichten van sanitaire lokalen
Uit te voeren werken :
Algemene bouwwerken : afbraak, grondwerken, funderingen, metselwerken, beton- en staalconstructies, rioleringswerken, lood- en zinkwerken,dakbedekking platte daken,
bevloeringswerken, wandbekleding, raamtabletten, blauwe hardsteen, metalen deuromlijstingen, binnenbepleistering
Schrijnwerkerij : Sanitaire wanden, afwerking binnen, binnendeuren, bemeubeling, gevelafwerking
Buitenschrijnwerk : aluminium ramen en deuren
Technieken : sanitair, verwarming aanpassen, verluchitng, elektriciteit
Schilderwerken
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/7/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 129.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Verzendkosten : EUR 15,00
Aanbestedingsstukken alleen te bekomen op vermeld bureau tegen kontante betaling of voorafgaande overschrijving op bankrekening IBAN BE97 00178393 1949; BIC : GEBABEBB
op naam van G.R.O.T. bvba, Tramwissel 2, 2360 - OUD-TURNHOUT.
Prijs van het dossier - geprinte + digitale versie van het bestek en de plannen
* Dossierkosten 129,00 EUR (incl. BTW), indien afgehaald op ons kantoor
* Dossierkosten 144,00 EUR (incl. BTW), indien verstuurd per post
Prijs van het dossier - digitale versie van het bestek en plannen
* Dossierkosten 20,00 EUR (incl. BTW)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
8/7/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
8/7/2016 - 10:00
Plaats: Vrije Basisschool "Den Hulst", Hulst 16, 3272-TESTELT Lokaal : eetklas
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Voor een rondgang ter plaatse dient men een afspraak te maken met :
Mevrouw Martine BERGHMANS
Vrije Basisschool "Den Hulst", Hulst 16, 3272 - TESTELT
+32 (0) 13 77 19 29
info@denhulst.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/5/2016