Gemeentebestuur Sint-katelijne-waver

Herinrichting openbaar domein multifunctionele zaal - fase 2.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Sint-Katelijne-Waver
Lemanstraat 63, BE-2860 Sint-Katelijne-Waver
Contact: Mevrouw Elke Mariën
Tel: +32 15305025 Fax: +32 15305001 E-mail: elke.marien@skw.be
Internet adres(sen): www.sintkatelijnewaver.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herinrichting openbaar domein multifunctionele zaal - fase 2
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: omgeving school Dijkstein, Maanhoeveweg t.h.v. nr. 33 te 2860 Sint-Katelijne-Waver
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Herinrichting openbaar domein multifunctionele zaal - fase 2
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
zie bestek
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 6/7/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De bescheiden kunnen enkel aangeschaft worden mits voorafgaandelijke storting op bankrekeningnummer van
Studiebureau Talboom nv; IBAN: BE76 3200 6679 6795; BIC: BBRUBEBB met mededeling "AB Herinrichting
openbaar domein multifunctionele zaal - Fase 2 - Digitaal/papier - BTW-nummer-aannemer" (schrappen wat niet
van toepassing is)
De kostprijs bedraagt:
Voor digitale versie van bestek, opmeetstaat en plannen via serverlink: EUR 50,00 (incl. BTW)
Voor papieren versie van bestek, opmeetstaat en plannen met inbegrip van digitale versie: EUR 200,00 (incl. BTW)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 7/7/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 7/7/2016 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis, raadzaal, 2de verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/5/2016

Annonces similaires du BDA :