AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Gent
Botermarkt 1, BE-9000 Gent
Tel: +32 92667780 Fax: +32 92667379
Internet adres(sen): www.gent.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst voor het ontwerpen en realiseren van parklets
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: grondgebied Stad Gent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst voor het ontwerpen en realiseren van parklets
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* voor kandidaten/inschrijvers die niet in België zijn gevestigd: een attest waaruit blijkt dat voldaan is aan de beroepsmatige fiscale verplichtingen (personen- of vennootschapsbelasting en btw-verplichtingen) overeenkomstig de wettelijke bepalingen (van het land van vestiging). Het attest betreft de laatste afgelopen fiscale periode voor de uiterste indieningsdatum van de offertes (art. 63 KB Plaatsing)
* voor kandidaten/inschrijvers die personeel tewerkstellen dat niet onderworpen is aan de Belgische sociale zekerheid: een attest door de bevoegde overheid waarin bevestigd wordt dat hij volgens de rekening die ten laatste de uiterste indieningsdatum van de offerte is opgemaakt, voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- Een recente (maximum 6 maanden oud) bankverklaring dat waarborgt dat de inschrijver de financiële capaciteit heeft om de opdracht tot een goed einde te brengen.
Arbeidsvoorwaarden
De inschrijver waarborgt dat zijn onderneming en zijn leveranciers minimaal de volgende internationale arbeidsnormen naleven:
? IAO-verdragen 87 en 98 (Vrijheid van vereniging),
? IAO-verdragen 100 en 111 (Gelijk loon en geen discriminatie),
? IAO-verdragen 29 en 105 (Dwangarbeid),
? IAO-verdragen 138 en 182 (Minimumleeftijd en Ernstigste vormen van kinderarbeid).
De inschrijver verklaart op eer aan deze arbeidsvoorwaarden te voldoen en ook doorheen de gehele keten deze minimumnormen te verdedigen en de naleving ervan bij tussenleveranciers af te dwingen.
Opgelet: bij het niet voorleggen van hogergenoemde vereiste documenten zal de inschrijver als onregelmatig beschouwd worden en niet in aanmerking komen voor toewijzing.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Creativiteit/kwaliteit ontwerp/bespeelbaarheid, Weging: 40
Criterium 3: Kwaliteit constructie alsook gebruikte materialen, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/7/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/7/2016 - 10:10
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Infosessie!
Er wordt een niet verplichte infosessie georganiseerd op donderdag 23 juni 2016 om 14u00 in de Kioskzaal - Jeugddienst, Kammerstraat 10, 9000 Gent.
Opgelet!
Indien u geïnteresseerd bent in deze opdracht kunt u deze verder opvolgen door u als onderneming te registreren op de website van e-Notification.
Deze aankondiging kunt u dan aanduiden als favoriet door bovenaan op de hiervoor aangemaakte knop te drukken 'toevoegen aan favorieten' en de functie 'messaging' te activeren.
U wordt dan op de hoogte gehouden van eventuele wijzigingsberichten.
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/5/2016