AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap Facilitair Bedrijf
Boudewijnlaan 30 bus 60, BE-1000 Brussel
Contact: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.afm@bz.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=238350
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
2016/HFB/OA/29837 - vervangen en plaatsen van HVAC-installatie's.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: MOW - AWV - afdeling Wegenbouwkunde
Olympiadelaan 10, 1140 Evere
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
MOW - AWV - afdeling Wegenbouwkunde: vervangen en plaatsen van HVAC-installatie's.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
De aanbestedende overheid is van oordeel dat erkenning vereist is in: ondercategorie D18.
De aanbestedende overheid is van oordeel dat erkenning minimaal vereist is in klasse 2 of overeenkomstig met het aanbestedingsbedrag.
De opgegeven vereiste erkenningsklasse geldt ten indicatieve titel aangezien deze uiteindelijk zal bepaald worden door het goed te keuren bedrag van de offerte van de gekozen inschrijver.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/07/2016 - 09:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/07/2016 - 09:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
12/07/2016 - 09:45
Plaats: Boudewijngebouw - Boudewijnlaan 30 bus 60 te 1000 Brussel, lokaal 5D05.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor het indienen van de offertes is het gebruik van elektronische middelen verplicht.
De offertes worden elektronisch overgelegd via de e-tendering applicatie.
De met elektronische middelen opgestelde offertes moeten in overeenstemming met artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011 worden opgesteld. De offertes moeten worden opgemaakt in PDFformaat, of in de formaten zoals vermeld in het bestek.
De offertes worden overgelegd via de etendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011.
Om het indienen door middel van elektronische middelen toe te lichten werd een zip-file 'Elektronisch_Indienen' toegevoegd.
Een plaatsbezoek is mogelijk na telefonische afspraak bij dhr. Bart Soetemans, coördinator - tel. 02/727 09 80, ten laatste 10 kalenderdagen voor opening van de offertes.
Het plaatsbezoek is verplicht. Het attest van plaatsbezoek is toegevoegd als bijlage aan dit bestek (het attest is verplicht bij te voegen op straffe van nietigheid van de inschrijving).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/05/2016