AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap Facilitair Bedrijf
Boudewijnlaan 30 bus 60, BE-1000 Brussel
Contact: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.afm@bz.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=238284
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
2016/HFB/OA/32755 - Onderhoud van liftinstallaties en hefwerktuigen.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: alle entiteiten die deel uitmaken van de rechtspersoon Vlaamse Gemeenschap en/of Vlaamse Gewest: dit zijn de Vlaamse ministeries (departementen en IVA's zonder rechtspersoonlijkheid), de kabinetten van de Vlaamse ministers en het Vlaams Parlement;
alle entiteiten die onder één van de beleidsdomeinen van de Vlaamse administratie vallen doch een van de Vlaamse Gemeenschap of het Vlaamse Gewest onderscheiden rechtspersoonlijkheid hebben (Extern of Intern Verzelfstandigde Agentschappen, Strategische Adviesraden), en de eigen vermogens;
alle Vlaamse openbare instellingen (VOI's): dit zijn entiteiten met eigen rechtspersoonlijkheid die niet onder één van de beleidsdomeinen van de Vlaamse administratie vallen maar krachtens oprichtingsdecreet/ -besluit:
o hetzij werden ingedeeld in één van de categorieën bedoeld in de Wet van 16 maart 1954 betreffende de controle op sommige instellingen van openbaar nut (VOI type A of VOI type B),
o hetzij onder een andere vorm van controle of beheer van de Vlaamse Gemeenschap of het Vlaamse Gewest vallen (VOI type suï generis).
Universiteiten, universitaire associaties, hogescholen, erkende kredietmaatschappijen (EKM) en sociale huisvestingsmaatschappijen (SHV) worden wat deze opdracht betreft geacht geen Vlaamse Openbare Instellingen te zijn.
de Vlaamse Gemeenschapscommissie;
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Vlaamse overheid: onderhoud van liftinstallaties en hefwerktuigen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/07/2016 - 09:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
15/07/2016 - 09:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
15/07/2016 - 09:45
Plaats: Boudewijngebouw - Boudewijnlaan 30 bus 60 te 1000 Brussel, lokaal 5 D 05.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor het indienen van de offertes is het gebruik van elektronische middelen verplicht.
De offertes worden elektronisch overgelegd via de e-tendering applicatie.
De met elektronische middelen opgestelde offertes moeten in overeenstemming met artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011 worden opgesteld. De offertes moeten worden opgemaakt in PDFformaat, of in de formaten zoals vermeld in het bestek.
De offertes worden overgelegd via de etendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011.
Om het indienen door middel van elektronische middelen toe te lichten werd een zip-file 'Elektronisch_Indienen' toegevoegd.
Op donderdag 30/06/2016 van 11h tot 12h30 vindt een informatievergadering plaats op de onderstaande locatie:
Agentschap Facilitair Bedrijf
Boudewijngebouw
Boudewijnlaan 30 bus 60
1000 Brussel
zaal 1.A.13 - Ensor
De kandidaat-inschrijver dient hiertoe zijn vragen schriftelijk te richten ten laatste 10 dagen vooraf de informatievergadering aan het Team Plaatsing en Rapportering van het Agentschap Facilitair Bedrijf (via mail op aanbestedingen.afm@bz.vlaanderen.be) opdat deze vragen kunnen beantwoord worden tijdens de infosessie.
Tijdens de informatievergadering zal het Agentschap Facilitair Bedrijf de tijdig ingediende schriftelijke vragen mondeling beantwoorden. Op mondeling gestelde vragen tijdens de informatievergadering en laattijdig ingediende schriftelijke vragen zal niet geantwoord worden.
Indien de schriftelijke vragen aanleiding zouden geven tot rechtzettingen en/of aanvullingen van het bestek, zullen deze niet beantwoord worden doch zullen deze aanleiding geven tot een rectificatiebericht. Het verslag van deze informatievergadering wordt als terechtwijzend bericht gepubliceerd bij de aankondiging op e-notification.
De kandidaat-inschrijver die niet op de informatievergadering aanwezig was, kan zich niet beroepen op het feit dat hij niet in kennis is gesteld van de daar verstrekte toelichtingen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/05/2016