AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sociale HuisvestingsMaatschappij Denderstreek
Verastenstraat 1, BE-9300 Aalst
Contact: De Vlieger Eddy, algemeen directeur
Tel: +32 53771518 E-mail: info@denderstreek.woonnet.be
Internet adres(sen): www.shm-denderstreek.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vernieuwen van vloeren, wandbetegeling en pleisterwerk in het patrimonium van Denderstreek 2017-2018
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Lebbeke, Aalst, Ninove, Haaltert, Denderleeuw, Geraardsbergen, Lierde, Zottegem, Herzele, Sint-Lievens-Houtem, Erpe-Mere en Lede
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht heeft betrekking op het herstellen of vernieuwen van vloeren, wandbetegeling en pleisterwerken in het patrimonium van Denderstreek, dit voor een periode van 2 jaar met de mogelijkheid om 2 jaar te verlengen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 315000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Categorie: D10
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/06/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De prijs van het dossier is over te schrijven op rekeningnummer 780-5556367-26 op naam van SHM Denderstreek met als vermelding de naam van het dossier. De prijs is inclusief 6% BTW en exclusief 6,50 euro portkosten
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
07/07/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
07/07/2016 - 10:00
Plaats: Burelen SHM Denderstreek, raadzaal, Heilig Hartlaan 54 te 9300 Aalst. Er worden geen prijzen afgeroepen bij opening.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
BELANGRIJKE OPMERKING!!!!
SHM Denderstreek zal op 14/06/2016 verhuizen naar de nieuwe burelen te Heilig Hartlaan 54, 9300 Aalst.
Vóór 14/06/2016 dienen offertes verstuurd te worden naar Verastenstraat 1 te 9300 Aalst.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/05/2016