Stadsbestuur Izegem

Uitnodiging tot indienen offerte - Afscheidsgebouw Reperstraat. Verbouwingswerken - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking .


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stadsbestuur Izegem
Korenmarkt 10, BE-8870 Izegem
Contact: Mevrouw Els Manhaeve
Tel: +32 51337370 Fax: +32 51314867 E-mail: openbare.werken@izegem.be
Internet adres(sen): www.izegem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Afscheidsgebouw Reperstraat. Verbouwingswerken - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Begraafplaats Reperstraat, 8870 Izegem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze werken omvatten de aanpassingen van een bestaand gedeelte van een gebouw tot bureauruimte met sanitair en nieuwe bergingsruimte.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Attest RSZ
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een kopie van de inschrijving op de lijst van de erkende aannemers, met vermelding van categorie of ondercategorie en de klasse.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Planning der werken, Weging: 10
Criterium 2: Prijs, Weging: 90
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/6/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 53.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Over te schrijven op IBAN BE49 6528 1003 6271 van het architectenbureau IRA-SO BVBA, Leenstraat 48/3 te Izegem met vermelding: "SDJ1503: afscheidsgebouw - izegem/lot1: algemene aanneming".
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 22/6/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 22/6/2016 - 11:00
Plaats: trouwzaal van het stadhuis
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Bijkomende praktische informatie rond het indienen van de offerte te verkrijgen bij het Stadsbestuur op 051/337.370.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/5/2016

Annonces similaires du BDA :