AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Regionaal Ziekenhuis H Hart Tienen
Kliniekstraat 45, BE-3300 Tienen
Tel: +32 16809011 Fax: +32 16809272 E-mail: info@rztienen.be
Internet adres(sen): www.rztienen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - verbouwing stroke unit
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Campus Mariëndal RZ HH Tienen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
verbouwing stroke unit
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1- Recente ervaring in ziekenhuiswerken aantonen, met name min. 2 verbouwingswerken in ziekenhuizen gedurende de laatste 5 jaar, aan te tonen door een recent en origineel gehandtekend attest door de betrokken bouwheer.
2- Ervaring met gespecialiseerde werken in een ziekenhuisomgeving aantonen, met name minimum 1 ervaring met werken in een gespecialiseerde ziekenhuisdienst (bv. CSA, OPK, IVF, ITE, labo, .) gedurende de afgelopen 10 jaar, aan te tonen door een recent en origineel gehandtekend attest door de betrokken bouwheer.
3- Gehand- en gedagtekend attest van bezoek ter plaatse. Er mag contact opgenomen worden met dhr. Ken Strijkers van de Technische Dienst.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/6/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 20.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
22/6/2016 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
22/6/2016 - 09:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/5/2016