AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Tienen vzw
Kliniekstraat 45, BE-3300 Tienen
Contact: Dhr. Ken Strijkers
E-mail: ken.strijkers@rztienen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=238228
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
RZ HH Tienen - Realiseren van een stroke-unit - perceel CVVKSMG
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kliniekstraat 45, 3300 Tienen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Realisatie van een Stroke-unit - perceel CVVKSMG
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest 4de kwartaal 2015
Fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten in toepassing van artikel 63 KB 15.07.2011
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D16 of D17 of D18
De inschrijver zal een lijst met minimaal 2 vergelijkbare projecten (verbouwingswerken uitgevoerd in de ziekenhuissector), uitgevoerd binnen de laatste 5 jaar, alsook een lijst met minimum 1 project gespecialiseerde ziekenhuisdienst (vb. CSA, OPK, IVF, TG, labo, stroke-unit,.) uitgevoerd gedurende de laatste 10 jaar bij zijn inschrijving voegen. Deze lijst zal vergezeld zijn van de attesten, afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. De attesten vermelden het bedrag van de uitgevoerde werken, de plaats en het tijdstip waarop de werken werden uitgevoerd en voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht.
De inschrijver zal eveneens een door de opdrachtgever of zijn afgevaardigde, gehandtekend en gedagtekend attest van plaatsbezoek toevoegen aan zijn offerte toevoegen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/06/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 121.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bedrag van euro 121,00 (incl. BTW en verzendingskosten) te storten op rekeningnummer IBAN BE56 7755 2609 5988 van nv Studieburo De Klerck, Oud-Strijderslaan 14, 8200 Brugge met vermelding van D7443/010 en BTW-nummer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
22/06/2016 - 09:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/05/2016