AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Aalter
Europalaan 22, BE-9880 Aalter
Contact: Mevrouw Ria De fauw
Tel: +32 93749913 Fax: +32 93252240 E-mail: overheidsopdrachten@aalter.be
Internet adres(sen): www.aalter.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Ruimen van rioleringen, pompputten, septische putten e.a. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Ruimen van rioleringen, pompputten, septische putten e.a.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- referenties: opgave van de voornaamste gelijksoortige opdrachten die de kandidaat gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht, met vermelding van bedrag en identiteit van de opdrachtgever voor wie ze werden verricht incl de verkregen beoordelingscertificaten en/of attesten van goede uitvoering.
- de in te zetten materialen en voertuigen en technische uitrusting. De technische fiches van het materiaal en nummerplaten van de wagens, nodig voor de uitvoering van de werken dienen per perceel vermeld te worden (zie ook III 1.4).
- een opsomming van de beroepskwalificaties (zie ook III 1.4. )
- een bewijs dat het bedrijf over een VCA of over een ander gelijkwaardig veiligheidssysteem beschikt
- Een kopie van het (de) certific(a)at(en) als erkend transporteur van afvalstoffen, door een onafhankelijke instantie (OVAM) opgesteld(e) is (zijn) vereist, afhankelijk van de te vervoeren afvalstof.
- Voor het uitvoeren van de rioolinspectie: een attest van erkenning als laboratorium voor rioolinspecties, uitgereikt door de Sectie Erkenning Laboratoria van de Federale Overheidsdienst, overeenkomstig omzendbrief 514 - A1.e.v.
- naam en beroepskwalificaties van het personeel belast met de uitvoering van de opdracht; de inschrijver dient minstens één persoon in dienst te hebben die beschikt over de nodige attesten qua veiligheidseisen.
- voor perceel 5 'Optreden bij accidentele lozingen van allerhande schadelijke stoffen':
o een ondertekende verklaring waarbij de inschrijver verklaart binnen de 2 uur, in geval van hoogdringendheid ter plaatse te zijn met een volledige uitgeruste ploeg, op elke willekeurige plaats van het grondgebied. Het bewijs dient geleverd te worden dat dit kan.
o Telefoonnummers van de permanentiedienst.
- Indien gewerkt wordt met onderaannemers moeten zij aan dezelfde voorwaarden voldoen als de hoofdaannemer/inschrijver. Hun naam en adres, hun kwalificaties en hun specifieke taak moeten medegedeeld worden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 75
Criterium 2: Technische waarde, Weging: 25
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/6/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
22/6/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/5/2016