A.v. Algemeen Stedelijk Ziekenhuis

Uitnodiging tot indienen offerte - Vernieuwen sanitair warmwaterproductie - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
A.V. ALGEMEEN STEDELIJK ZIEKENHUIS
Merestraat 80, BE-9300 Aalst
Contact: De heer Joris Nissens
Tel: +32 53764871 Fax: +32 53764894 E-mail: joris.nissens@asz.be
Internet adres(sen): http://www.asz.be/
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Vernieuwen sanitair warmwaterproductie - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: ASZ campus Geraardsbergen, Gasthuisstraat 4 te 9500 Geraardsbergen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Inhoud van de opdracht:
- Het leveren en plaatsen en aansluiten van alle installatiecomponenten die in de meetstaat vermeld worden.
- Alle aangewende materialen dienen nieuw te zijn en van een recente datum.
- De werken worden uitgevoerd door geschoolde en ervaren werklieden en dit volgens de regels van de kunst. De werklieden dienen op de hoogte te zijn van de BBT voor het werken aan sanitaire installaties. De teamchef dient steeds Nederlandstalig te zijn. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor, op elk ogenblik, elke waarborg hieromtrent te vragen en te krijgen.
- De aannemer neemt op zich alle kosten die nodig zijn voor het binnenbrengen van het geleverde materiaal.
- De aannemer doet de nacalculatie van de installatie zoals die bij bestek ontworpen werd. Eventuele opmerkingen moeten aan de opdrachtgever gemeld worden.
Ontwerp van de installatie:
De Nieuwe installatie is dusdanig ontworpen dat er steeds redundantie is over het gehele systeem. De installatie word gekoppeld achter de 3 branders zodanig deze losgekoppeld zijn van de CV installatie.
Er zijn 2 frequentie gestuurde pompen die het cv- water door de warmtewisselaar geleiden. Er staat ook parallel met deze warmtewisselaar een back-up wissellaar deze dient om het reinigen optimaler te laten verlopen.
De voeding van nieuw koud water zal voor de warmtewisselaar geïnjecteerd worden. Zodanig dit gemengd word met recuperatiewater vanuit het buffervat.
De verdeelcollector dient voorzien de worden van 4 effectieve verdeelkringen en van 2 reserve kringen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een expliciete verklaring op erewoord dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
Onverminderd de hoger vermelde expliciete verklaring op een, voegt de inschrijver bij zijn offerte:
- een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid, tot en met deze die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal voor de uiterste datum voor indiening van de offerte of een gelijkwaardig getuigschrift uitgereikt door de bevoegde overheid van het betrokken land;
- een recent fiscaal attest waaruit blijkt dat de kandidaat heeft voldaan aan zijn verplichtingen inzake het betalen van Vennootschapsbelasting en BTW of een gelijkwaardig getuigschrift uitgereikt door de bevoegde overheid van het betrokken land.
De opdrachtgever heeft tot op heden zelf geen toegang tot Digiflow/Telemarc, waardoor de inschrijver wordt gevraagd deze attesten, bijkomend bij de expliciete verklaring op eer, zelf bij zijn offerte te voegen.
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Economische en financiële draagkracht van de inschrijver (kwalitatieve selectie)
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
* Passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Technische bekwaamheid van de inschrijver - vereiste bewijsstukken (selectiecriteria)
* Een lijst van minimum 3 referenties die gedurende de afgelopen 5 jaar werden verricht in andere Vlaamse zorginstellingen.
Aantal referenties in Vlaamse zorginstellingen: ......
Naam: ....................................
Contactpersoon TD ...................................
Telefoon contactpersoon: ...................................
Datum: ...................................
Aard van de werken: ....................................
* De Inschrijver dient minimaal 1 autocad tekenaar te hebben die technische plannen kan tekenen en aanpassingen kan wijzigen.
Naam: .....................................................
* De inschrijver beschikt over minimaal 6 geschoolde werklieden met minimaal 5 jaar ervaring, deze dienen op de hoogte te zijn van de BBT werken aan sanitaire installaties.
Naam: ....................................................
* attest van conformiteit (minstens 3 jaar geldig).
Vereiste erkenning: D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen), Klasse 1
D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Technische waarde van de offerte, Weging: 20
Criterium 3: Uitvoeringstermijn, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/6/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Elektronische aanvraag per E-mail :
aan Joris.Nissens@ASZ.be en in CC aan Yvan.Torrekens@ASZ.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 27/6/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Technische Dienst
De heer Pascal De Ras
Merestraat 80
9300 Aalst
Telefoon: 054/76 48 70
Fax: 053/76 48 93
E-mail: pascal.deras@asz.be.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/5/2016

Annonces similaires du BDA :