AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Erasmushogeschool Brussel
Nijverheidskaai 170, BE-1070 Brussel
Contact: dienst Facility
Tel: +32 25590282 E-mail: facility@ehb.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bouw hogeschool campus
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Bouw van een hogeschool van 9.187 m2. Zowel ruwbouw, technieken als afwerking maken deel uit van de opdracht.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden en heeft hij voldaan aan de verplichtingen van de Sociale Zekerheid en de fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal zelf de nodige documenten opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een bankverklaring volgens model opgenomen in het bestek, dient aan de inschrijving toegevoegd te worden.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver voegt bij zijn inschrijving 3 referenties van uitgevoerde bouwwerken in de publieke sector van minstens 3.000.000 EUR per project, opgeleverd maximaal 4 jaar geleden. De referenties bevatten gegevens die in het bestek beschreven staan.
Klasse: Klasse 8 : meer dan 5.330.000 EUR, Categorie: D, D1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: kostprijs, Weging: 70
Criterium 2: projectaanpak, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/08/2016 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
24/08/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
24/08/2016 - 14:00
Plaats: Nijverheidskaai 170 - 1070 Brussel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het bestek kan enkel aangevraagd worden via facility@ehb.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/05/2016