AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Blankenberge
Jordaenslaan 34, BE-8370 Blankenberge
Contact: Kinds Annelore Armand
Tel: +32 50431223 E-mail: annelore.kinds@ocmw-blankenberge.be
Internet adres(sen): www.ocmw-blankenberge.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aankoop van koffie en aankoop/huur van koffietoestellen in diverse activiteitencentra van het OCMW
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Woonzorgcentrum De Strandjutter, F. Masereellaan 9, 8370 Blankenberge
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht betreft "de aankoop van koffie en aankoop/huur van koffietoestellen in diverse activiteitencentra van het OCMW".
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Perceel 1: Aankoop koffie
Korte beschrijving:
zie bestek
Hoeveelheid of omvang: zie bestek.
Perceel 2: Perceel 2: Aankoop/huur koffietoestellen met onderhoud
Korte beschrijving:
zie bestek
Hoeveelheid of omvang: zie bestek.
Perceel 3: Perceel 3: Aankoop all-in (toestel, koffie en onderhoudscontract)
Korte beschrijving:
zie bestek
Hoeveelheid of omvang: zie bestek.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
zie bestek (documenten)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek (documenten)
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek (documenten)
zie bestek (documenten)
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek (documenten)
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 04/07/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
05/07/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/05/2016