Provincie Oost-vlaanderen

Dagelijkse en periodieke schoonmaak van de gebouwen: Golfcentrum en Sportcentrum Puyenbroeck.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Provincie Oost-Vlaanderen
Gouvernementstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Mevrouw Sabine De Smit
Tel: +32 92678342 Fax: +32 92678396 E-mail: aankoopdienst@oost-vlaanderen.be
Internet adres(sen): www.oost-vlaanderen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
dagelijkse en periodieke schoonmaak van de gebouwen: Golfcentrum en Sportcentrum Puyenbroeck
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Sportcentrum Puyenbroeck en Golfcentrum Puyenbroeck, 9000 Gent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht heeft als voorwerp de dagelijkse en periodieke schoonmaak van de gebouwen.
De opdracht is verspreid over twee locaties binnen het provinciaal Domein Puyenbroeck te Wachtebeke
Plaats van uitvoering: volgende locaties
1. Sportcentrum Puyenbroeck, Puidonkdreef 1 te 9185 Wachtebeke
2. Golfcentrum Puyenbroeck, Craenendam 5 te 9185 Wachtebeke
Er is een plaatsbezoek voorzien op woensdag 22 juni 2016. Geïnteresseerde firma's moeten ten laatste daags voor het plaatsbezoek hun deelname aan de rondgang bevestigen via mail aan aankoopdienst@oost-vlaanderen.be.
Het plaatsbezoek is verplicht.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
De opdrachtgever zal dmv Telemarc/digiflow volgende controles doen :
- RSZ-schulden
- FOD-fiscale schulden
- KBO- niet-faillissement
- FOD-btw-hoedanigheid
Alvorens over te gaan tot gunning zal de opdrachtgever moeten nagaan of de gekozen inschrijver zich niet in één van volgende uitsluitingssituaties bevindt :
Art. 61 [KB 15/07/2011]
§ 1. Overeenkomstig artikel 20 van de wet wordt in elk stadium van de gunningsprocedure uitgesloten van de toegang ertoe, de kandidaat of inschrijver die bij rechterlijke beslissing die in kracht van gewijsde is gegaan en waarvan de aanbestedende overheid kennis heeft, veroordeeld is voor:
1° deelname aan een criminele organisatie als bedoeld in artikel 324bis van het Strafwetboek;
2° omkoping als bedoeld in artikel 246 en 250 van het Strafwetboek;
3° fraude als bedoeld in artikel 1 van de overeenkomst aangaande de bescherming van de financiële belangen van de Gemeenschap, goedgekeurd door de wet van 17 februari 2002;
4° witwassen van geld als bedoeld in artikel 5 van de wet van 11 januari 1993 tot voorkoming van het gebruik van het financieel stelsel voor het witwassen van geld en de financiering van terrorisme.[.]
Met het oog op de toepassing van deze paragraaf zal de aanbestedende overheid aan de gekozen inschrijver een uittreksel uit het strafregister, dat hoogstens 3 maand oud is, opvragen en dit zowel van de firma als van de bestuurders. Dit (deze) uittreksel(s) worden bij voorkeur reeds bij de offerte gevoegd worden. Indien dit voor de inschrijver niet mogelijk is zullen deze moeten worden voorgelegd alvorens de gunning zal gebeuren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
geen
geen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste diensten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, met vermelding van bedrag en datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
* Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kader weergeeft tijdens de laatste drie jaren.
* Een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener zal beschikken voor de uitvoering van de diensten.
De firma die inschrijft moet minstens 3 gelijkwaardige referenties (omzet en type schoonmaak) kunnen voorleggen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 65
Criterium 2: Kwaliteitsbewaking en controle, Weging: 35
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/8/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
De opdrachtdocumenten worden geüpload in e-notification en kunnen gratis worden gedownload door de firma.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 17/8/2016 - 09:15
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 17/8/2016 - 09:15
Plaats: PAC 'Gouvernementstraat', Gouvernementstraat 22, lokaal 320.03.111 of 320.03.112 te 9000 Gent
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: * De offerte moet elektronisch worden ingediend via het platform e-procurement.be.
Plaatsbezoek vereist:
Bijkomende inlichtingen inzake de procedure kunnen worden verkregen bij Sabine De Smit, Departement Logistiek - dienst Aankoop, Transport & Verzending, tel 09-267 83 42 of aankoopdienst@oost-vlaanderen.be.
Er is een plaatsbezoek voorzien. Dit zal doorgaan op 22 juni 2016. Geïnteresseerde firma's moeten ten laatste daags voor het plaatsbezoek hun deelname aan de rondgang bevestigen bij de hierboven vermelde persoon.
Het plaatsbezoek is verplicht.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/5/2016

Annonces similaires du BDA :