AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Karel de Grote-Hogeschool VZW
Brusselstraat 45, BE-2018 Antwerpen
Contact: Mevrouw Laurette Goossens
Tel: +32 36131338 Fax: +32 36131301 E-mail: aankoop@kdg.be
Internet adres(sen): www.kdg.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor vending automaten - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Diverse campussen van de Karel de Grote-Hogeschool
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst voor vending automaten
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Warmedrankenautomaat
Korte beschrijving:
Warmedrankenautomaat
Perceel 2: Kofieautomaat met capsules
Korte beschrijving:
Kofieautomaat met capsules
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
zie opdrachtdocument
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
De Belgische inschrijver dient enkel het uittreksel uit het strafregister op naam van de
rechtspersoon ter staving bij de inschrijving voegen. De aanbestedende overheid zal de overige attesten (RSZ attest, attesten inzake betaling belastingen en faillissement) zelf opvragen d.m.v. elektronische middelen (Digiflow).
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
De totale omzet bedraagt minimaal 300.000 EUR in minstens één van de laatste boekjaren
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste gelijkaardige opdrachten die hij gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht, met volgende vermelding:
beknopte beschrijving van de opdracht
het bedrag
datum
de publiek of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren
contactpersoon publiek of privaatrechtelijke instanties
Deze lijst dient minimaal drie referenties te bevatten die aansluiten bij de huidige opdracht. Hiervoor zal rekening gehouden worden met de grootte van de opdracht, inhoudelijke relevantie, technische invulling/complexiteit van het geheel.
De installaties en implementaties die als referentie worden opgegeven moeten daadwerkelijk uitgevoerd zijn, m.a.w. er moeten duidelijke resultaten kunnen worden beschreven, en moeten betrekking hebben op het voorwerp van de opdracht.
De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor deze instanties te contacteren en hun bevindingen mee te nemen in de beoordeling van de kandidaat.
De installaties en implementaties die als referentie worden opgegeven moeten daadwerkelijk uitgevoerd zijn, m.a.w. er moeten duidelijke resultaten kunnen worden beschreven, en moeten betrekking hebben op het voorwerp van de opdracht.
De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor deze instanties te contacteren en hun bevindingen mee te nemen in de beoordeling van de kandidaat.
Perceel 1: Het bedrag van minstens één van deze opdrachten bedraagt minimaal 50.000 EUR per jaar
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium : Perceel 1 (Warmedrankenautomaat)
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Kwaliteit van het product, Weging: 50
Criterium : Perceel 2 (Kofieautomaat met capsules)
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Kwaliteit van het product, Weging: 50
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/6/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De opdrachtdocumenten kunnen aangevraagd worden via mail aan aankoop@kdg.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
17/6/2016
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/5/2016