Gemeente Kasterlee

Inrichting van het toeristisch infokantoor van de gemeente Kasterlee.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Kasterlee
Markt 1, BE-2460 Kasterlee
Contact: Mevrouw Hanne Creten
Tel: +32 14859915 Fax: +32 14850777 E-mail: hanne.creten@kasterlee.be
Internet adres(sen): www.kasterlee.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Inrichting van het toeristisch infokantoor van de gemeente Kasterlee
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Toeristisch kantoor, Markt 42 te 2460 Kasterlee
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Inrichting van het toeristisch infokantoor van de gemeente Kasterlee
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
*Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
*Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
* Opgave studie -en beroepskwalificaties van de ondernemen en/of van het ondernemingskader en, in het bijzonder, van de verantwoordelijke(n) voor de leiding van de werken, het projectteam en indien van toepassing ook welke onderaannemer zullen worden aangewend.
Vereiste erkenning: D5 (Timmerwerk, houten spanten en trappen), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 55
Criterium 2: Technische waarde, Weging: 35
Criterium 3: Plan van aanpak, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/8/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 40.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Te koop bij:
Bailleul Ontwerpbureau
marinka@bailleul.be
Rekeningnummer: BE22 7374 3619 9747
Op naam van: Bailleul Ontwerpbureau
met vermelding van: "Inrichting van het toeristisch infokantoor van de gemeente Kasterlee"
Het bestek wordt mits voorafgaandelijke storting verzonden.
Digitale versie: 40 euro
!!!!Bailleul Ontwerpbureau is gesloten van 18/07/2016 tot 29/07/2016.!!!!!
Ter inzage bij:
Gemeente Kasterlee, Markt 1, 2460 Kasterlee
alle werkdagen van 9.00 uur tot 12.00 uur.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 12/8/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 12/8/2016 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis - polyvalente zaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/5/2016

Annonces similaires du BDA :