AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
GO! Scholengroep 19 'Dender'
Welvaartstraat 70/4, BE-9300 Aalst
Contact: De heer Emmanuel Bogaert
Tel: +32 53769146 Fax: +32 53769141 E-mail: emmanuel.bogaert@sgrdender.be
Internet adres(sen): www.sgrdender.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
2016-039-KA2 Lyceum-Aanstellen architect beheersplan
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: KA2 Lyceum
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht bestaat uit de opmaak van een beheersplan voor de campus Lyceum, Pontstraat 51 te Aalst.
In een beheersplan wordt een visie voor het toekomstige beheer van het onroerend erfgoed uitgewerkt met als doel het vrijwaren, versterken, herstellen en/of verbeteren van de erfgoedwaarden die aan de basis van de bescherming(en) liggen. Bij de opmaak wordt rekening gehouden met het archeologisch, landschappelijk en bouwkundig erfgoed. Raakpunten met andere beleidsvelden worden ook opgenomen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Gebruik model 3 verplicht
Het gebruik van het model volgens bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011 is verplicht. Andere modellen van bankverklaring zullen niet aanvaard worden.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Het aantonen van kennis binnen het domein van landschapsplanning, monumentenzorg, archeologie, historisch onderzoek, groen- en natuurbeheer, communicatie en met het maken van beheersplannen, of gelijkaardige plannen, door middel van: de curriculum vitae van de personen die met de uitvoering van de opdracht zullen belast worden. Minstens het curriculum vitae van de projectleider of projectverantwoordelijke moet toegevoegd worden.
* Het aantonen van ervaring binnen het domein van landschapsplanning, monumentenzorg, archeologie, historisch onderzoek, groen- en natuurbeheer, communicatie en met het maken van beheersplannen, of gelijkaardige plannen, door middel van: een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar met vermelding van bedrag en datum en van de publiekrechtelijke of privaatrechtelijke instantie waarvoor zij bestemd waren.
* Opgave van de al dan niet tot de onderneming van de dienstverlener behorende technici.
* 1
* 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Conceptnota, Weging: 20
Criterium 3: Duurzaamheid, Weging: 20
Criterium 4: Referenties, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/8/2016 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het bestek is gratis te downloaden van www.publicprocurement.be/ of op aanvraag per mail (infra@sgrdender.be). Uiteraard zal er tijdens vakantieperiodes niet geantwoord worden op aanvragen per mail.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
26/8/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
26/8/2016 - 14:00
Plaats: GO! Scholengroep 19 'Dender', Welvaartstraat 70/4 te 9300 Aalst
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
19/08/2016 om 14.00
Afspraak aan het onthaal van het Lyceum, Pontstraat 51, 9300 Aalst.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/5/2016