Agentschap Facilitair Bedrijf

2016/HFB/OA/32764 - Renovatie van de bestaande gebouwencluster en de bouw van een nieuwe loods.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap Facilitair Bedrijf
Boudewijnlaan 30 bus 60, BE-1000 Brussel
Contact: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.afm@bz.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=237640
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
2016/HFB/OA/32764 - Renovatie van de bestaande gebouwencluster en de bouw van een nieuwe loods.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Logistiek Centrum ANB
Adres : Vloethemveld 12 - 8210 ZEDELGEM
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie van de bestaande gebouwencluster en de bouw van een nieuwe loods.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Voor deze werken is er een passende erkenning vereist in de zin van de Wet van 20 maart 1991 houdende regeling van
de erkenning van de opdrachtnemers van werken.
De aanbestedende overheid is van oordeel dat erkenning vereist is in categorie D.
De aanbestedende overheid is van oordeel dat erkenning vereist is in klasse 5.
De opgegeven vereiste erkenningsklasse geldt ten indicatieve titel.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 04/07/2016 - 09:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 04/07/2016 - 09:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 04/07/2016 - 09:45
Plaats: Boudewijngebouw - Boudewijnlaan 30 - bus 60 - 1000 Brussel, lokaal 5D04.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het plaats bezoek is verplicht. Het attest van plaats bezoek is toegevoegd als bijlage aan dit bestek. Het ontbreken van het attest
leidt tot de onregelmatigheid van de offerte.
Het plaats bezoek gaat door op vrijdag 17/06 om 10u of donderdag 23/06 om 14u
Een kandidaat inschrijver kan slechts aan één plaats bezoek deelnemen. De identiteit van de deelnemer dient tegen 15 /06 voor
16u (voor het plaats bezoek op 17/06) bezorgd te worden op volgend e-mailadres: aanbestedingen.afm@bz.vlaanderen.be.
De identiteit van de deelnemer dient tegen 21/06 voor 16u (voor het plaats bezoek op 23/06) bezorgd te worden op volgend emailadres:
aanbestedingen.afm@bz.vlaanderen.be.
Voor het indienen van de offertes is het gebruik van elektronische middelen verplicht.
De offertes worden elektronisch overgelegd via de e-tendering applicatie.
De met elektronische middelen opgestelde offertes moeten in overeenstemming met artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011 worden opgesteld. De offertes moeten worden opgemaakt in PDFformaat, of in de formaten zoals vermeld in het bestek.
De offertes worden overgelegd via de etendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011.
Om het indienen door middel van elektronische middelen toe te lichten werd een zip-file 'Elektronisch_Indienen' toegevoegd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/05/2016

Annonces similaires du BDA :