AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Sint-Katelijne-Waver
Lemanstraat 63, BE-2860 Sint-Katelijne-Waver
Contact: Mevrouw Elke Mariën
Tel: +32 15305025 Fax: +32 15305001 E-mail: elke.marien@skw.be
Internet adres(sen): www.sintkatelijnewaver.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herinrichting speelplaats Octopus
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: School Octopus, Clemenceaustraat 115 te 2860 Sint-Katelijne-Waver
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het gemeentebestuur heeft een nieuwe kleuterschool gebouwd op de voormalige speelplaats van de school octopus. Door de werkzaamheden is de bestaande speelplaats gebruikt als werfzone. Het gemeentebestuur van Sint-Katelijne-Waver wenst nu de speelplaats (fase1) opnieuw volledig te herinrichten. Ook het voorplein van de school dient opnieuw heraangelegd te worden met dezelfde materialen. Aan de achterzijde van de school ligt een werfweg die dienst kan doen voor de aanvoer van al het materiaal.
De werken houden in dat:
-de speelplaats wordt aangelegd met betonnen vloerplaten van 200 x 200 x 14 cm dik
-op de speelplaats van de school wordt een podium aangelegd met dezelfde materialen
-er wordt door de aannemer een zandbak aangelegd
-er wordt door de aannemer een zone aangelegd in valtegels
De indeling van onderhavig bestek is deze van het 'Standaardbestek 250', versie 3.0 en de 'Algemene aanvullingen gemeentelijke rioleringswerken voor het standaardbestek versie 3.1' met dien verstande dat enkel en alleen de voorschriften worden vermeld die aangevuld, gewijzigd of vervangen worden.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/6/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/6/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
30/6/2016 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis, raadzaal, 2de verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/5/2016