AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Aquafin NV - Directie Infrastructuur
Dijkstraat 8, BE-2630 Aartselaar
Contact: Directie Infrastructuur
Dhr. Dirk De Waele
Tel: +32 34504511 Fax: +32 34583020 E-mail: aanbestedingen@aquafin.be
Internet adres(sen): www.aquafin.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Project 22.886/1 (08870086) - Bonheiden, VBR Plas-, Bleuk- en Donkerstraat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Bonheiden
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Project 22.886/1 (08870086) - Bonheiden, VBR Plas-, Bleuk- en Donkerstraat
De opdracht behelst vooral:
- de opbraak van bestaande verhardingen en het uitvoeren van voorbereidende werken in de verschillende werkzones;
- de aanleg van leidingen in open sleuf (2243 m Ø 250 mm, 6 m Ø 300 mm, 40 m Ø 400 mm, 16 m Ø 500 mm, 9m koker 2500 x 1500);
- de aanleg van een persleiding in open sleuf 1014 m Ø 110 mm;
- het bouwen van vier pompstations;
- het herstellen van de wegverhardingen m.i.v. funderingen;
- het uitvoeren van herstellingswerken in de verschillende werkzones;
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Er dient voldaan te worden aan de sociale zekerheidsverplichtingen. Voor meer informatie zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning van de aannemer in categorie C1 en/of E1, klasse 6.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 01/07/2016 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 500.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het volledige bijzondere bestek, de plannen, de samenvattende meetstaat (formaat Excel) en het inschrijvingsbiljet (formaat Word) zijn gratis af te laden van het digitale aanbestedingsplatform.
Indien gewenst kan een papieren versie van het aanbestedingsdossier verkregen worden na contante betaling bij Grontmij Belgium nv, Stationsstraat 51 te 2800 Mechelen of na voorafgaandelijke overschrijving op bankrekeningnummer BE16 0013 6943 4074 geopend op naam van Grontmij Belgium nv, Arenbergstraat 13, bus 1, 1000 Brussel, met vermelding van proj. nr. 22.886/1 (08870086) + BTW-nr.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
01/07/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
01/07/2016 - 10:30
Plaats: Aquafin NV, Dijkstraat 8, 2630 Aartselaar.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De zitting is openbaar.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn : 140 werkdagen
De aanbestedingsdocumenten zijn ter inzage bij Sweco Belgium NV, Stationsstraat 51 te 2800 Mechelen (alle werkdagen van 9u tot 12u en van 14u tot 16u), en via de website van Aquafin nv, www.aquafin.be
De offertes mogen enkel elektronisch ingediend worden.
Het volledige bijzondere bestek incl. de bijlagen, de plannen, de samenvattende meetstaat (formaat Excel) en het inschrijvingsbiljet (formaat Word) zijn gratis af te laden van het digitale aanbestedingsplatform.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/05/2016