AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Provincialaat der Broeders van Liefde vzw
Stropstraat 119, BE-9000 Gent
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=237417
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
PC Zoete Nood Gods - renovatie telefonie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Reymeersstraat 13a, 9340 Lede
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
PC Zoete Nood Gods - renovatie telefonie
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest 4de kwartaal 2015
Fiscaal attest
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: P1
De inschrijver zal een lijst met minimaal 3 vergelijkbare projecten (projecten uitgevoerd in de zorgsector) waarvan het bedrag van de uitgevoerde werken per referentie minstens gelijk is of hoger is dan het bedrag van de inschrijving, voorlopig opgeleverd binnen de laatste 5 jaar, bij zijn inschrijving voegen. Deze lijst zal vergezeld zijn van de attesten van goede uitvoering, afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid.
Tevens zal de inschrijver een verplicht plaatsbezoek uitvoeren en het door de opdrachtgever of zijn afgevaardigde gedagtekende en ondertekende bewijs bij zijn offerte voegen - details zie bestek.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/06/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 248.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bedrag van 248,00 EUR, BTW 6 % en verzendingskosten inbegrepen te storten op rekeningnummer IBAN BE56 7755 2609 5988, BIC GKCCBEBB van nv Studieburo De Klerck, Oud-Strijderslaan 14, 8200 Brugge, met vermelding D7133/E + BTW nummer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
27/06/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/05/2016