AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
CVO Sint-Lutgardis Mol - CVO VSPW Mol
P/a Jozef Calasanzstraat 4, , BE-2400 Mol
Contact: De heer Kristof Volckaert
E-mail: kristof.volckaert@vspwmol.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - VERBOUWEN VAN EEN SCHOOLGEBOUW - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Jozef Calasanzstraat 4, 2400 - MOL
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Uit te voeren werken :
Afbraak- en aanpassingswerken, Metselwerken, Ijzerwerken, Rookkoepels in platte daken, Vloeropbouw, Wandbekleding, Raamtabletten, Metalen deuromlijstingen, Binnenbepleistering, Lichte scheidingswanden, Binnendeuren, Bemeubeling,
Aluminium ramen en deuren, Technieken, Schilderwerken.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Bewijs van omzet
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht.
* Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/6/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 135.52 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Verzendkosten : EUR 10,00
Aanbestedingsstukken alleen te bekomen op vermeld bureau tegen kontante betaling of voorafgaande overschrijving op bankrekening IBAN BE97 00178393 1949; BIC : GEBABEBB
op naam van G.R.O.T. bvba, Tramwissel 2, 2360 - OUD-TURNHOUT.
Prijs van het dossier - geprinte + digitale versie van het bestek en de plannen
* Dossierkosten 135,52 EUR (incl. BTW), indien afgehaald op ons kantoor
* Dossierkosten 145,52 EUR (incl. BTW), indien verstuurd per post
Prijs van het dossier - digitale versie van het bestek en plannen
* Dossierkosten 20,00 EUR (incl. BTW)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
28/6/2016 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/5/2016