AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap voor Maritieme Dienstverlening en Kust - afdeling Kust
Vrijhavenstraat 3 , BE-8400 Oostende
Contact: Agentschap voor Maritieme Dienstverlening en Kust - afdeling Kust
ir. Kathleen Bernaert, afdelingshoofd
Tel: +32 59554211 Fax: +32 59507037 E-mail: kust@vlaanderen.be
Internet adres(sen): www.afdelingkust.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=237167https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=AFD KUST-215.100-F03&userType=SUPPLIER&language=nl
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Leveren van vlottende steigers in de jachthavens Vlaamse kust
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, plaats van levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: De goederen worden geleverd in het Vlaamse jachthavens, zijnde Nieuwpoort, Oostende, Blankenberge of Zeebrugge. De vlottende steigers worden geplaatst aan nieuwe buispalen. De plaatsing van de nieuwe buispalen gebeurt in een afzonderlijke opdracht. De plaatsing van de buispalen gebeurt voor de levering van de steigers en op basis van de coördinaten van het op te maken steigerplan.
II.1.4. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het voorwerp van de opdracht is de levering van vlottende steigers in een jachthaven aan de Vlaamse kust, zijnde Nieuwpoort, Oostende, Blankenberge of Zeebrugge.
De leveringen omvatten in hoofdzaak:
- Het opmeten van de ingebrachte buispalen
- Gefaseerde levering van vlottende steigers in de Vlaamse jachthavens.
- Montage steigers in de desbetreffende haven
- Het onderhoud gedurende de waarborgperiode;
II.2. TOTALE DEFINITIEVE WAARDE VAN DE OPDRACHT/OPDRACHTEN:
1811494.60 EUR Incl. BTW .
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op:
Criterium 1: inschrijvingsprijs, Weging: 24
Criterium 2: kwaliteit van de vlottende steigers, Weging: 16
AFDELING V. GUNNING VAN EEN OPDRACHT
Opdracht nr Leveren van vlottende steigers in de jachthavens Vlaamse Kust. Perceel
V.1. Datum van de beslissing tot gunning van de opdracht: 08/03/2016
V.3. Naam en adres van de ondernemer aan wie de opdracht is gegund:
Nova Nautic SAS
Rue des Bouleaux - ZI du marais
01460 FR Port
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.2. NADERE INLICHTINGEN
Art. 116 Leveringstermijnen
De leveringstermijn van de opdracht bedraagt 250 kalenderdagen, inclusief de sluitingsdagen voor de jaarlijkse vakanties in de onderneming van de leverancier.
De leveringstermijn vangt aan op de dag van de bestelling van de opdracht.
Art. 37, §2 Verlenging
Uitdrukkelijke verlenging
De aanbestedende overheid heeft het recht de opdracht geheel of gedeeltelijk te verlengen in één of meerdere malen met een maximale totale verlenging van 2 maal.
Art. 90, §1 Elektronische indiening offertes
De offertes moeten elektronisch worden ingediend via de e-tendering website https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van art. 52, §1 K.B. Plaatsing.
Meer informatie kan verkregen worden via http://www.publicprocurement.be of via de e-procurement helpdesk op het nummer +32 (0)2 790 52 00.
De met elektronische middelen ingediende offertes moeten worden opgemaakt in een afdrukbaar pdf-formaat. De maximale grootte per document is 80 MB. Een te groot document kan worden opgesplitst in meerdere deeldocumenten. Het geheel van alle documenten mag evenwel niet groter zijn dan 350 MB.
De inventaris wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld. De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris. Aan dit bestand mogen geen wijzigingen worden aangebracht met uitzondering van het invullen van de grijze invulvelden. De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand. Zowel het Excel- als het pdf-bestand moeten worden opgeladen en ingediend via e-tendering. Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf bestand aldus het enige rechtsgeldige.
Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar op http://mow.vlaanderen.be/qc.
U kunt als buitenlandse inschrijver de offerte en alle bijhorende documenten ondertekenen met een gekwalificeerd certificaat dat u kunt aankopen via een private actor en dat door de applicatie herkend wordt als een geldig certificaat dat geschikt is voor het plaatsen van een wettelijke digitale handtekening ofwel met een elektronisch middel, aangekocht bij een private actor en waarvan zij zelf garanderen dat dit voldoet aan alle wettelijke voorwaarden:
Gekwalificeerde certificaten, die geschikt zijn voor het plaatsen van een wettelijke digitale handtekening, kunnen aangekocht worden bij private actoren. Voor meer informatie over deze private actoren: e.procurement@vlaanderen.be of +32 (0)2 553 76 57. Er dient wel te worden opgemerkt dat het enige tijd in beslag kan nemen vooraleer u de drager met uw gekwalificeerd certificaat ontvangt. Koop dus tijdig uw certificaat aan.
Wanneer de buitenlandse inschrijver een eigen elektronisch middel gebruikt om de handtekening te plaatsen, garandeert hij zelf dat deze handtekening voldoet aan de voorwaarden van artikel 52, §1, 1° K.B. Plaatsing. Deze elektronische handtekening moet aldus conform zijn met de regels van het Europees, en het daarmee overeenstemmend nationaal, recht inzake de geavanceerde elektronische handtekening met een geldig gekwalificeerd certificaat, waarbij deze handtekening werd gerealiseerd via een veilig middel voor het aanmaken van een handtekening.
Gelieve ook alle nuttige informatie over het gebruikte elektronische middel aan de offerte toe te voegen opdat de aanbestedende overheid kan nagaan of het gebruikte elektronische middel geldig is en conform is met de bepalingen in de regelgeving.
Er mag geen gebruik worden gemaakt van een dubbele elektronische zending noch van een veiligheidskopie.
De in deze opdrachtdocumenten gevraagde maquettes modelstukken of monsters die niet of uiterst moeilijk via elektronische middelen kunnen worden overgemaakt, mogen door de inschrijvers op niet-digitale wijze aan de aanbestedende overheid worden bezorgd. Deze stukken dienen vóór de opening van de offertes bij de aanbestedende overheid toe te komen met een duidelijke verwijzing naar de betrokken overheidsopdracht en de offerte waarvoor ze worden ingediend.
VI.4. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/05/2016