AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap voor Maritieme Dienstverlening en Kust - Afdeling Kust
Vrijhavenstraat 3 , BE-8400 Oostende
Contact: Agentschap voor Maritieme Dienstverlening en Kust - Afdeling Kust
ir. Kathleen Bernaert, afdelingshoofd
Tel: +32 59554211 Fax: +32 59507037 E-mail: kust@vlaanderen.be
Internet adres(sen): www.afdelingkust.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=237169https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=AFD KUST-214.020-F03&userType=SUPPLIER&language=nl
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bodemsaneringswerken, grondwerken, asbestverwijdering, sloopwerken en verwijdering van afvalstoffen op een terrein gelegen Nieuwe Werkfkaai 1 te Oostende
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, plaats van levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Oostende
II.1.4. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Bodemsaneringswerken, grondwerken, asbestverwijdering, sloopwerken en verwijdering van afvalstoffen op een terrein gelegen Nieuwe Werkfkaai 1 te Oostende
De werken bestaan in hoofdlijnen uit de volgende onderdelen:
- Uitvoering van bodemsaneringswerken
- Uitvoering van grondwerken
- Asbestverwijdering
- Sloop van een loods
- Verwijdering van afvalstoffen
II.2. TOTALE DEFINITIEVE WAARDE VAN DE OPDRACHT/OPDRACHTEN:
169022.56 EUR Incl. BTW .
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
AFDELING V. GUNNING VAN EEN OPDRACHT
Opdracht nr Bodemsaneringswerken, grondwerken, asbestverwijdering, sloopwerken en verwijdering van afvalstoffen op een terrein gelegen Nieuwe Werfkaai 1 te Oostende. Perceel
V.1. Datum van de beslissing tot gunning van de opdracht: 07/03/2016
V.3. Naam en adres van de ondernemer aan wie de opdracht is gegund:
Ghent Dredging
Putstraat 22A
9051 BE Gent
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.2. NADERE INLICHTINGEN
Bestek nr. 16EH/14/14
De aanbestedingsdocumenten kunnen enkel gratis digitaal gedownload worden via e-Notification:
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=213664
PLAATSBEZOEK
Een plaatsbezoek voorafgaand aan het indienen van de inschrijving kan worden uitgevoerd zodat de inschrijver zich kan vergewissen van de situatie ter plaatse. Het plaatsbezoek kan enkel worden uitgevoerd op maandag 5 oktober 2015 om 10 uur onder begeleiding van Envirosoil nv.
Het plaatsbezoek is niet verplicht.
Art. 90, §1 Elektronische indiening offertes
De offertes moeten elektronisch worden ingediend via de e-tendering website https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van art. 52, §1 K.B. Plaatsing.
Meer informatie kan verkregen worden op de website http://www.publicprocurement.be of via de e-procurement helpdesk op het nummer +32 (0)2 790 52 00.
De met elektronische middelen ingediende offertes moeten worden opgemaakt in een afdrukbaar Pdf-formaat. De maximale grootte per document is 80MB. Een te groot document kan worden opgesplitst in meerdere deeldocumenten. Het geheel van alle documenten mag evenwel niet groter zijn dan 350MB.
U kunt als buitenlandse inschrijver de offerte en alle bijhorende documenten ondertekenen met een gekwalificeerd certificaat dat u kunt aankopen via een private actor en dat door de applicatie herkend wordt als een geldig certificaat dat geschikt is voor het plaatsen van een wettelijke digitale handtekening ofwel met een elektronisch middel, aangekocht bij een private actor en waarvan zij zelf garanderen dat dit voldoet aan alle wettelijke voorwaarden:
- Gekwalificeerde certificaten, die geschikt zijn voor het plaatsen van een wettelijke digitale handtekening, kunnen aangekocht worden bij private actoren. Voor meer informatie over deze private actoren, kunt u terecht op e.procurement@vlaanderen.be of +32 (0)2 553 76 57. Er dient wel te worden opgemerkt dat het enige tijd in beslag kan nemen vooraleer u de drager met uw gekwalificeerd certificaat ontvangt. Koop dus tijdig uw certificaat aan.
- Wanneer de buitenlandse inschrijver een eigen elektronisch middel gebruikt om de handtekening te plaatsen, garandeert hij zelf dat deze handtekening voldoet aan de voorwaarden van artikel 52, §1, 1° K.B. Plaatsing. Deze elektronische handtekening moet aldus conform zijn met de regels van het Europees, en het daarmee overeenstemmend nationaal, recht inzake de geavanceerde elektronische handtekening met een geldig gekwalificeerd certificaat, waarbij deze handtekening werd gerealiseerd via een veilig middel voor het aanmaken van een handtekening.
Gelieve ook alle nuttige informatie over het gebruikte elektronische middel aan de offerte toe te voegen opdat de aanbestedende overheid kan nagaan of het gebruikte elektronische middel geldig is en conform is met de bepalingen in de regelgeving.
Er mag geen gebruik worden gemaakt van een dubbele elektronische zending noch van een veiligheidskopie.
Indien in de opdrachtdocumenten de indiening van bepaalde maquettes modelstukken of monsters wordt gevraagd en deze stukken zijn niet of uiterst moeilijk via elektronische middelen over te maken, mogen de inschrijvers de vereiste maquettes, modelstukken of monsters op niet-digitale wijze aan de aanbestedende overheid bezorgen. Deze stukken dienen vóór de opening van de offertes bij de aanbestedende overheid toe te komen met een duidelijke verwijzing naar de betrokken overheidsopdracht en de offerte waarvoor ze worden ingediend.
Art. 76, §1 Uitvoeringstermijnen
De uitvoeringstermijn van de werken bedraagt 60 kalenderdagen.
De uitvoeringstermijn voor de saneringswerken conform het bodemsaneringsproject bedraagt maximaal 30 kalenderdagen.
Na de toewijzing van de werken zal een startvergadering plaatsvinden tussen de opdrachtgever, de aannemer, de bodemsaneringsdeskundige en de veiligheidscoördinator-verwezenlijking. Tijdens deze vergadering zal de werkplanning en de werkwijze in detail worden besproken.
Bij het opmaken van de uitvoeringsplanning houdt de aannemer er rekening mee dat de daguren gepresteerd worden van maandag tot vrijdag tussen 7u00 's morgens en 17u00 in de namiddag. Tijdens weekend en feestdagen wordt in principe niet gewerkt tenzij in geval van noodzaak.
Wekelijks wordt er gedurende de periode van de werken een werfvergadering gehouden. In de werfvergadering worden alle uitgevoerde werkzaamheden van de voorbije week besproken alsook de planning voor de komende week en de eventuele knelpunten. Op de werfvergadering is steeds de werf- en/of projectleider van de aannemer en de werfleider van de bodemsaneringsdeskundige aanwezig. Bij de veiligheidsvergaderingen is ook de preventieadviseur van de aannemer en de veiligheidscoördinator-verwezenlijking aanwezig.
VI.4. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/05/2016