AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
v.z.w. Katholiek Onderwijs St. Jan
Kerkstraat 91, BE-8570 Anzegem
Contact: Arch. buro Mas b.v.b.a.
Arch. Carlo Mas
Tel: +32 55312163 Fax: +32 55311498 E-mail: buro.mas@pandora.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=237040
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
VERBOUWEN VRIJE BASISSCHOOL ANZEGEM - RENOVATIE GEVELS - FASE 1
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kerkstraat 91 - 8570 Anzegem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
VERBOUWEN VRIJE BASISSCHOOL ANZEGEM
RENOVATIE GEVELS - FASE 1
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 100000.00 en 200000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
conform bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
conform bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 1, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/06/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 100.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Digitaal dossier verkrijgbaar voor 50,00 ?.
Het bijzonder bestek en de plannen kunnen aangekocht worden :
- mits voorafgaandelijke bevestiging van de bestelling per fax (055/311498) of per mail (buro.mas@pndora.be) met vermelding van het besteknummer (15/19)
- en mits een voorafgaandelijke storting van 100,00 ? of 50,00 ? (digitaal) (incl.BTW) op rekeningnr. 780-5799288-59 op naam van arch. buro Mas b.v.b.a. - Aalststraat 22 - 9700 Oudenaarde
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/06/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/05/2016