Gemeentebestuur Aalter

Uitnodiging tot indienen offerte - Uitvoeren van periodieke onderhoudsschilderwerken gemeente, OCMW en AGB - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Aalter
Europalaan 22, BE-9880 Aalter
Contact: De heer Steven Cocquyt
Tel: +32 93749913 Fax: +32 93252240 E-mail: overheidsopdrachten@aalter.be
Internet adres(sen): www.aalter.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Uitvoeren van periodieke onderhoudsschilderwerken gemeente, OCMW en AGB - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: cel Gebouwen, Europalaan 22 te 9880 Aalter
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat het uitvoeren van schilderwerken aan de gebouwen van het gemeentebestuur Aalter, het Autonoom Gemeentebedrijf Aalter en het OCMW Aalter.
De opdracht valt onder CPV-code 45442100-8 - schilderwerken en omvat in hoofdzaak volgende werken aan gevels, binnenmuren, binnen- en buitenschrijnwerk:
- Algemene coördinatie van werken,
- Inrichten van de werkplaats: veiligheidsmaatregelen, aanvoer en stockeren materialen, stellingbouw,
- Afschuren en verwijderen van de losse delen,
- Ondergrond reinigen met ontvettingsmiddel (bij voorkeur biologisch afbreekbaar), stopwerk,
- Grondlaag op de blanke delen zetten,
- Tussenlaag op alle delen,
- Afwerklaag,
- Het terug wegnemen van alle aangebrachte constructies inclusief eventueel herstel van beschadiging aangebracht aan de ruimtes ten gevolge van de uitvoering van de werken;
Onder meer de technische voorlichting 159 van het WTCB (leidraad voor de goede uitvoering van schilderwerken) is van toepassing voor deze opdracht.
Er worden geen hoeveelheden opgegeven: na gunning van deze opdracht zal per deelopdracht of gebouw een offerte worden gevraagd volgens uit te voeren werken.
De eenheidsprijzen, door de inschrijver opgegeven op de lijst eenheidsprijzen/m², omvatten alle kosten en onkosten voor het volmaakt uitvoeren van de schilderwerken.
De inschrijver wordt geacht zich vooraf te vergewissen van de algemene toestand van de plaatsen, omvang van de in totaliteit uit te voeren werken en alle moeilijkheden die verbonden zijn aan de uitvoering ervan (hoogtes, bereikbaarheid,.). Hiertoe kan na eenvoudig verzoek een lijst van alle gebouwen aan de inschrijver worden bezorgd waarna plaatsbezoeken mogelijk, evenwel niet verplicht, zijn.
Indien voor schilderwerken aan bepaalde gevels of buitenschrijnwerk, gebruik wordt gemaakt van aanpalende dakdelen (platte daken bijvoorbeeld), wordt vooraf een tegensprekelijke plaatsbeschrijving opgemaakt. Bij eventuele beschadiging van dakbedekking bijvoorbeeld, kan de verantwoordelijkheid op deze basis worden vastgesteld. De kosten voor deze plaatsbeschrijving is ten laste van de inschrijver.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Geen
geen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de aannemer en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
geen
Vereiste erkenning: De bestellingen gebeuren via afzonderlijke afroepen in het kader van een enige opdracht. Per afzonderlijke afroep zal overwogen worden in hoeverre een vereiste erkenning D13 (Verfwerk), [Klasse 1] nodig is (afroep > 75.000,00 euro excl. btw).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 30
Criterium 3: Service: extras, Weging: 10
Criterium 4: Referenties, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/6/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 14/6/2016 - 17:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/5/2016

Annonces similaires du BDA :