Gemeente Sint-gillis-waas

Wegenis, fiets- en voetpaden onderhouden 2016 - deel 1.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Sint-Gillis-Waas
Burgemeester Omer De Meyplein 1, BE-9170 Sint-Gillis-Waas
Contact: Mevrouw Bianca Polderman
Tel: +32 37271703 Fax: +32 37070340 E-mail: bianca.polderman@sint-gillis-waas.be
Internet adres(sen): www.sint-gillis-waas.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Wegenis, fiets- en voetpaden onderhouden 2016 - deel 1
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeente Sint-Gillis-Waas / Hogenakkerstraat / Klingedijkstraat en Kloosterstraat / Heuldonk (Wallenhof) / Vital Coppensstraat, Vosstraat, Moortelweg, Stropersstraat
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De werken omvatten overlagen van de Hogenakkerstraat, gedeeltelijke heraanleg fietspad Klingedijkstraat en heraanleg voetpad Kloosterstraat, herstellen hardhouten brug Heuldonk, herstellingswerken in verschillende straten.
De werken moeten uitgevoerd worden volgens het typebestek 250 versie 3.1, tenzij anders vermeld.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: asfalteringswerken Hogenakkerstraat
Korte beschrijving:
asfalteringswerken Hogenakkerstraat
Perceel 2: bestratingswerken Klingedijk- en Kloosterstraat
Korte beschrijving:
bestratingswerken Klingedijk- en Kloosterstraat
Perceel 3: herstel brug Heuldonk
Korte beschrijving:
herstel brug Heuldonk
Perceel 4: herstellingswerken diverse straten
Korte beschrijving:
herstellingswerken diverse straten
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* De opdrachtgever zal d.m.v. Telemarc/Digiflow volgende controles doen: RSZ-schulden, FOD-fiscale schulden, KBO-niet-faillissement. Zowel voor de hoofdaannemer als voor de onderaannemers.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de aannemer voor het verlenen van de opdracht beschikt.
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de aannemer voor het verlenen van de opdracht beschikt.
Vereiste erkenning: Bij gunning van perceel 1 afzonderlijk: C5 (Bitumineuze verhardingen en bestrijkingen), Klasse 1
Bij gunning van percelen 1 + 2 of meer aan dezelfde aannemer: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/6/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 27/6/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 27/6/2016 - 11:00
Plaats: trouwzaal gemeentehuis Sint-Gillis-Waas, Burgemeester Omer De Meyplein 1 te 9170 Sint-Gillis-Waas
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Voorzitter : Chris Lippens, burgemeester
Bijzitter : Tom Volckerick, afdelingshoofd Infrastructuur - Bianca Polderman, adm. med. Contractenbeheer
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/5/2016

Annonces similaires du BDA :