AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeinde Lontzen
Kirchstrasse 46, BE-4710 Lontzen
Contact: Gemeinde Lontzen
Herr Manuel Staner
Tel: +32 87898055 E-mail: manuel.staner@lontzen.be
Internet adres(sen): www. lontzen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
CSC n° 09-1-16 - Los 3 Elektro & Brandmeldeanlage
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Bahnhofstraße in 4710 Lontzen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Das Projekt beinhaltet den Umbau eines Teilgebäudes des alten Bahnhofes in ein multifunktionelles Begenungszentrum gelegen Bahnhofstraße in 4710.
Die Arbeiten sind in 3 Lose unterteilt:
Los 1: Rohbau, Innenausbau, Außenanlagen
Los 2: Heizung & Sanitär
Los 3: Elektroarbeiten & Brandmeldeanlage
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Der Submittent muss zugelassen sein in der Kategorie D und Klasse 4 für das Los1, in Kategorie D 16/17 und in der Klasse 1 für das Los 2; In Kategorie P und in der Klasse 1 für das Los 3
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Siehe Lastenheft
Gemäß dem Königlichen erlass vom 15.07.2011 - durch Bankgarantie
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Siehe Lastenheft
Klasse 1: bis zu 135.000 EUR, Kategorie: P
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/06/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Dokumente auf CD
Es ist Kontakt mit dem Studienbüro zu nehmen:
Palotas-Reichelt & Partner
Neustraße 57 - 4700 Eupen
Tel: 087 / 554432
E-Mail: Ralph.palotas@pr-partner.eu
IBAN: BE80 7310 0222 1877
BIC: KREDBEBB
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
21/06/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
21/06/2016 - 11:00
Plaats: Gemeindeverwaltung Lontzen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/05/2016