Ocmw Gent

Uitnodiging tot indienen offerte - Toegangscontrole.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Gent
Onderbergen 86, BE-9000 Gent
Contact: Mevrouw Elke Steenwinckel
Tel: +32 92669115 E-mail: elke.steenwinckel@ocmw.gent
Internet adres(sen): www.ocmwgent.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Toegangscontrole - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht heeft als doel het in stand houden van de toegangscontrole binnen de diensten van het OCMW van Gent door :
 Beperkte reconversie van een gedeelte van zeer oude infrastructuur die niet meer vervangbaar is bij defect.
 Onderhoud en mogelijkheid tot herstel voorzien voor zowel hardware als software van de toegangscontrole voor het OCMW van Gent.
U houdt rekening met volgende elementen :
i. software ondersteuning
? De software onderhouden en upgraden bij nieuwe releases.
? Hardware uitbreidingen parametriseren in de database van toegangscontrole in overleg met de klant.
? Virtualisatie van de beheerssoftware in samenwerking met onze software leverancier Digipolis.
ii. hardware ondersteuning
? De niet meer door de fabrikant vervangbare modules moderniseren, bekabelen, aansluiten en installeren door recente versies.
? Onderhouden en (laten) herstellen van defecte modules.
iii. herstellingen
Door een SLA verbindt u zich het volledig systeem te onderhouden en de defecten binnen een omschreven tijdskader te herstellen.
iv. compatibiliteit
U waakt over de compatibiliteit van de software en hardware gebruikt voor de huidige toegangscontrole voor uitbreidingen en herstellingen.
? de huidige beheerssoftware is Aurora
? de te onderhouden modules zijn van het type Stellar, Polyx, IPU-8 en Orbit of latere types die compatibel zijn met de beheerssoftware
? de kaartlezers zijn van het type Sirius en proxB-lezers of latere types die compatibel zijn met de beheerssoftware
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
-
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door ondertekening van de offerte verklaart de kandidaat/inschrijver zich niet te bevinden in één of meerdere van onderstaande uitsluitingstoestanden:
 veroordeeld zijn door een in kracht van gewijsde gegaan vonnis voor:
- deelname aan een criminele organisatie als bedoeld in artikel 324bis van het Strafwetboek;
- omkoping als bedoeld in artikel 246 van het Strafwetboek;
- fraude als bedoeld in artikel 1 van de overeenkomst aangaande de bescherming van de financiële belangen van de Gemeenschap, goedgekeurd door de Wet van 17 februari 2002;
- witwassen van geld als bedoeld in artikel 3 van de wet van 11 januari 1993 tot voorkoming van het gebruik van het financiële stelsel voor het witwassen van geld en de financiering van terrorisme.
 in staat van faillissement of van vereffening verkeren, zijn werkzaamheden hebben gestaakt of een gerechtelijke reorganisatie hebben ondergaan, of in een vergelijkbare toestand verkeren als gevolg een gelijkaardige procedure die bestaat in andere nationale reglementeringen;
 aangifte hebben gedaan van zijn faillissement of voor wie een procedure van vereffening aanhangig is, die een gerechtelijke reorganisatie ondergaat of die in een vergelijkbare toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in andere nationale reglementeringen;
 bij een in kracht van gewijsde gegaan vonnis veroordeeld zijn voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
 bij zijn beroepsuitoefening een ernstige fout hebben begaan;
 niet voldaan hebben aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid;
 niet in orde zijn met betaling van de belastingen overeenkomstig de Belgische wetgeving of van het land waar de inschrijver gevestigd is;
 zich in ernstige mate schuldig hebben gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen, opeisbaar in het kader van de kwalitatieve selectie, of die deze inlichtingen niet heeft verstrekt.
De kandidaat/inschrijver voegt hiervoor volgende bewijsstukken bij zijn offerte:
- een uittreksel van het centrale strafregister (voor rechtspersonen).
Je kan dit eenvoudig aanvragen door een mail te sturen naar: cjc-csr@just.fgov.be (mailadres centraal strafregister) met volgende gegevens:
1. Naam rechtspersoon
2. Ondernemingsnummer
3. Adres
4. Reden (in dit geval: overheidsopdracht)
De aanbestedende overheid zal zelf via elektronische weg de andere voorwaarden controleren.
Inschrijvers die niet gevestigd zijn in België voegen de nodige documenten toe waaruit blijkt dat zij zich niet bevinden in één of meerdere van bovenstaande uitsluitingstoestanden.
De aanbestedende overheid kan in eender welk stadium van de procedure en met alle middelen die zij dienstig acht inlichtingen inwinnen over de situatie van om het even welke kandidaat of inschrijver.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Met het oog op de beoordeling van de financiële en economische draagkracht voegt de inschrijver volgende gegevens/documenten bij zijn offerte:
- Een verklaring betreffende de omzet van de soortgelijke opdrachten van de laatste drie afgesloten boekjaren.
- het bewijs van afdoende verzekering tegen beroepsrisico's.
- De omzet van de soortgelijke opdrachten per boekjaar moet minstens 5 keer zo groot zijn als het bedrag van de offerte op jaarbasis.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Om de aanbestedende overheid in staat te stellen de technische of beroepsbekwaamheid van de kandidaat/inschrijver na te gaan, worden volgende gegevens/documenten bij de offerte gevoegd:
- een lijst met minimaal de drie voornaamste klanten gedurende de afgelopen vijf jaar met het totaal bedrag excl. BTW van de uitgevoerde prestaties per jaar;
- een lijst van 3 referenties, locaties die momenteel in beheer van de aanbieder zijn, bij iedere referentie worden het aantal aansluitingen, de grootte van de systemen, de spreiding over meerdere locaties en de contactgegevens van de klant vermeld.
- maatregelen om de kwaliteit te waarborgen en eventueel certificaten opgesteld door erkende officiële diensten of instituten voor kwaliteitscontrole.
Het totaal bedrag van de diensten aan minstens één van de drie voornaamste klanten moet minimaal gelijk zijn aan het totaal bedrag van de offerte op jaarbasis.
De maatregelen om de kwaliteit te waarborgen, moeten aantonen dat de inschrijver de opdracht technisch en kwalitatief aankan. Kwaliteitscertificaten (bv. ISO-certificaten) kunnen bijdragen tot een positieve beoordeling van de technische bekwaamheid.
De inschrijver kan zich, om aan te tonen dat hij voldoet aan de minimumeisen op het gebied van financiële en economische draagkracht en technische bekwaamheid, beroepen op andere entiteiten, ongeacht de juridische aard van zijn band met die entiteiten. In dat geval voegt de inschrijver bij zijn offerte een schriftelijke verbintenis van deze entiteiten, waaruit blijkt dat die voor de uitvoering van de (deel)opdracht de noodzakelijke financiële en /of technische middelen ter beschikking zullen stellen.
De leidende ambtenaar heeft het recht zich, eventueel vergezeld van andere deskundigen, ter plaatse in de onderneming van de financiële, economische en technische bekwaamheid te komen vergewissen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 6/6/2016 - 09:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 7/6/2016 - 10:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/5/2016

Annonces similaires du BDA :