Stad Leuven

Heraanleg speelterrein Toverberg.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Leuven
Professor Van Overstraetenplein 1, BE-3000 Leuven
Contact: De heer Yves Vermaelen
Tel: +32 16272540 Fax: +32 16272955 E-mail: bestekken@leuven.be
Internet adres(sen): www.leuven.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Heraanleg speelterrein Toverberg
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: stad Leuven
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De bestaande toestand van Toverberg is een groot grasveld met behoorlijk wat reliëf. Het merendeel van de aanwezige bomen blijft behouden. Tijdens de werken moet daarom voldoende aandacht besteed worden aan:
- Het voorkomen van schade aan de bomen (afscheuren van takken, beschadiging van stam en wortels);
- Het verdichting van de bodem binnen de kroonprojectie.
De werken omvatten in hoofdzaak:
Voorbereidende werken en grondwerken:
- rooien en afvoeren van struiken;
- bescherming van te behouden bomen
- het opbreken, en stockeren voor later herbruik, of afvoeren, van bestaande verhardingen;
- uitzetten van het ontwerp en bepalen van de niveaus;
- uitgraven van een infiltratiezone en een holle weg;
- herprofileren van het terrein met gerecupereerde grond;
- uitgraven van een koffer voor zandlandschap;
- uitgraven van de funderingskoffer voor de drakensporen;
Verhardingen:
- leveren en plaatsen van geprefabriceerde stapstenen;
Straatmeubilair:
- leveren en plaatsen van zitbanken;
- leveren en plaatsen van tafels;
Spelprikkels:
- leveren en plaatsen van 'geheimzinnige tunnel'
- leveren en plaatsen van 'trollentrap'
- leveren en plaatsen van 'toverstokken'
- leveren en plaatsen van 'klautertouw'
- leveren en plaatsen van 'klauterstammen'
- leveren en plaatsen van 'gevallen reuzen'
- leveren en plaatsen van 'speelbosje en holle weg'
- leveren en plaatsen van 'takkenladder'
- leveren en plaatsen van 'vliegend tapijt'
- leveren en plaatsen van 'soepketel met heksenbezem en vlondertje'
- leveren en plaatsen van 'klimnet'
- leveren en plaatsen van 'stobben- en knuppelpad'
- leveren en plaatsen van 'vogelnest'
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
nvt
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van gelijkaardige werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze lijst omvat naam bestuur, coördinaten contactpersoon, jaartal uitvoering, bedrag en korte beschrijving werken.
3 referenties
Vereiste erkenning: G (Grondwerken), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/6/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
AANVRAAG AANBESTEDINGSDOCUMENTEN (gratis):
DE AANBESTEDINGSDOCUMENTEN ZIJN KOSTELOOS TE VERKRIJGEN MITS EEN EMAIL NAAR: bestekken@leuven.be MET DUIDELIJKE VERMELDING: aanvraag bestek heraanleg speelterrein Toverberg. HET BESTEK WORDT DAN PER EMAIL OPGESTUURD (IN PDF-FORMAAT) OF VIA EEN LINK. BIJ PROBLEMEN MET VOORMELD EMAILADRES: TELEFOON 016 27 25 40.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/6/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 21/6/2016 - 11:00
Plaats: Stadskantoor, Professor Van Overstraetenplein 1, 3000 Leuven
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
VERPLICHT PLAATSBEZOEK
Er is een verplicht plaatsbezoek (zie bijgevoegd attest bij bestek).
Afspraak te maken met Afdeling Groenbeheer, Ontwerpcel, t.a.v. Joeri Steeno (016 27 23 83 of joeri.steeno@leuven.be).
De aannemer wordt verondersteld kennis genomen te hebben van alle omgevingsvoorwaarden
van het terrein, de omvang der aanneming en de moeilijkheidsgraad van de uit te voeren werken, m.b.t.
- de algemene coördinatie van de werken ;
- de inrichting van de bouwplaats ;
- de gemeentelijke voorschriften en nutsleidingen ;
- de noodzakelijke veiligheidsvoorzieningen op de werf ;
- de mogelijkheden tot de aanvoer en het stockeren van bouwmaterialen ;
- de opstelling van aangepast materieel (graafmachines, kranen, .).
INDIENEN OFFERTE
Inschrijvers die hun offerte indienen op een manier die niet voorzien is in de wetgeving overheidsopdrachten (bijvoorbeeld: via een courierbedrijf, indien hun drager de offerte overhandigt aan een medewerker van de onthaalbalie, . ) doen dit op eigen risico, zelfs indien de onthaalmedewerker een ontvangstbewijs aflevert.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/5/2016

Annonces similaires du BDA :