AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
UZ Leuven
Herestraat 49, 3000 Leuven, BE-3000 Leuven
Contact: Perwez Stine / Michiels Annelies
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internet adres(sen): www.uzleuven.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Open aanbesteding referentie TE011145.P21: aanpassing zuidelijke hoofdriolering
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: UZ Leuven
Herestraat 49
3000 Leuven
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Open aanbesteding referentie TE011145.P21: aanpassing zuidelijke hoofdriolering. Aanneming van werken, wegeniswerken, rioleringswerken en signalisatie
Deze opdracht omvat in het bijzonder:
- Voorbereidende werken: opbraak van rioleringen
- Realiseren van beschoeide bouwputten
- Realiseren van pers- en ontvangstputten
- Afgraven van talud
- Rooien van beplantingen
- Doorpersen van betonbuizen diam. 1000mm (125m) en 1200mm (455m)
- Aanleg van rioleringen in open sleuf
- Realiseren van ter plaatse gestorte constructies (rioleringsputten, keermuren)
- Grondverzet
- Opreken en herstellen van verhardingen
Voor een uitgebreide omschrijving van de opdracht wordt verwezen naar de technische bepalingen van het bestek.
De opdracht betreft één perceel, omvattende de volgende werkzaamheden:
- Voorbereidende werken: opbraak van rioleringen
- Realiseren van beschoeide bouwputten
- Realiseren van pers- en ontvangstputten
- Afgraven van talud
- Rooien van beplantingen
- Doorpersen van betonbuizen diam. 1000mm (125m) en 1200mm (455m)
- Aanleg van rioleringen in open sleuf
- Realiseren van ter plaatse gestorte constructies (rioleringsputten, keermuren)
- Grondverzet
- Opbreken en herstellen van verhardingen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijver bewijst dat hij zich niet in een geval van uitsluiting bevindt overeenkomstig dit art. 61 door voorlegging van de in het offerteformulier vermelde bescheiden.
Voor de buitenlandse inschrijver dient het bewijsstuk te worden uitgereikt door de overheidsinstantie die hiervoor in zijn land bevoegd is. Voor de buitenlandse inschrijver, afkomstig van een land waar de in het offerteformulier vermelde attesten niet door een overheidsinstantie worden uitgereikt, dient een verklaring op eer te worden gevoegd, gecertificeerd door een notaris of door een gerechtelijke of overheidsinstantie van zijn land.
Eveneens zal de inschrijver uitgesloten worden indien de Opdrachtgever volgende gevallen vastgesteld heeft en aannemelijk kan maken:
- een ernstige fout begaan heeft bij zijn beroepsuitoefening;
- zich in ernstige mate schuldig gemaakt heeft aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen.
In toepassing van art. 66 KB Plaatsing zijn deze bepalingen individueel toepasselijk op alle deelnemers die samen inschrijven als combinatie zonder rechtspersoonlijkheid (vb. tijdelijke handelsvennootschap) of die de intentie hebben om een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid op te richten
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Teneinde de financiële en economische draagkracht van de aannemer na te gaan moeten bij de offerte de in het offerteformulier vermelde bescheiden worden gevoegd.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Onverminderd de bepalingen betreffende de erkenning van aannemers van werken, wordt de technische bekwaamheid van de aannemer aangetoond door de in het offerteformulier te vermelde bescheiden.
Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR,
Categorie: C7 en/of E4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/06/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 565.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Een afdruk van het bijzonder bestek en de plannen kan tijdens de kantooruren na voorafgaandelijke verwittiging tegen betaling worden afgehaald bij de Ontwerper De aanbestedingsdocumenten zijn te verkrijgen bij na voorafgaandelijke overschrijving op bankrekeningnr. 001-3694340-74 van het studiebureau, Sweco Belgium nv, Arenbergstraat 13 bus 1, 1000 Brussel Tel: 02/383.06.40, fax: 02/513 44 52 met vermelding van BTW-nr. en "3226-0004 UZ Gasthuisberg 4-Riolering".
Het bedrag is incl. 21% BTW
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
16/06/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
16/06/2016 - 16:00
Plaats: De opening van de offertes heeft plaats op 16-06-2016 om 10.00u ten overstaan van Jan Willems, Dienst materiaalbeheer of zijn/haar afgevaardigde op volgend adres: UZ Leuven, Herestraat 49, 3000 leuven - vergaderszaal Bach, administratief gebouw (grijze pijl, 1e vedieping)
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: de inschrijver(s)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Alle briefwisseling geschiedt in het Nederlands.
Partij voor briefwisseling tijdens de vragenronde:
Ontwerper:
Sweco Belgium nv
Arenbergstraat 13 bus 1
1000 Brussel
Magali.Parisis@swecobelgium.be
Een kopij van zijn briefwisseling wordt door de aannemer overgemaakt aan de Ontwerper (op het e-mailadres Magali.Parisis@swecobelgium.be) en aan de Opdrachtgever (op het e-mailadres willem-jan.delvaux@uzleuven.be).
Gedurende de offerteperiode en vóór toewijzing kan enkel schriftelijk inlichtingen bekomen worden.
Het aantal vragenrondes dat voorzien wordt, is één (1)
- voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Ontwerper uiterlijk 27-05-2016 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 3-06-2016;
Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Opdrachtgever zijn toegekomen na 27-05-2016. Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing.
Na toewijzing zal de aannemer alle briefwisseling richten aan:
Universitaire Ziekenhuizen Leuven
Technische dienst - T.a.v. Leidend Ambtenaar GHB AANPASSING ZUIDELIJKE HOOFDRIOLERING
Herestraat 49
3000 Leuven
e-mail: willem-jan.delvaux@uzleuven.be
Een kopie van alle briefwisseling wordt overgemaakt aan de Ontwerper, de Constructiemanager en de Veiligheidscoördinator. Elke elders geadresseerde briefwisseling zal aanzien worden als ongeldig en niet bestaande.
Alvorens hun offerte in te dienen, worden de inschrijvers verzocht deel te nemen aan een plaatsbezoek voorzien op 20-05-2016 zodat zij een precies beeld hebben van de omstandigheden waarin de werken dienen te worden uitgevoerd, met name van de juiste ligging, toestand, omvang en aard van het terrein, van de bebouwing in en rond de bouwplaats en van alle andere factoren die van belang zijn voor de opmaak van zijn offerte. Voor dit plaatsbezoek wordt om 10u verzameld in het onthaal van UZ Leuven campus Gasthuisberg, Herestraat 49 te 3000 Leuven.
De inschrijver dient zelf voor de nodige PBM (Persoonlijke Beschermings-Middelen) voor al hun deelnemers aan het plaatsbezoek te voorzien.
De uitvoeringstermijn bedraagt 150 werkdagen tot einde der werken.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/05/2016