AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Roeselare
Botermarkt 2, BE-8800 Roeselare
Contact: Callant Michaël
Tel: +32 93303738 E-mail: michael@zoom-architecten.be
Internet adres(sen): www.roeselare.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
BESTEK 002/014-2014 OMGEVING- EN GROENAANLEG Restauratie WieMu Roeselare gedeelte Omgeving en groenaanleg
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Roeselare
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
BESTEK 002/014-2014 OMGEVING- EN GROENAANLEG
Restauratie WieMu Roeselare gedeelte Omgeving en groenaanleg Het aanbestedingsdossier 002/014-2014 omvat de volledige omgevings- en groenaanleg voor het nieuwe Wielermuseum te Roeselare en met alle werken zoals beschreven in dit bestek. Het vormt een belangrijk sluitstuk / deel van de integrale vernieuwing voor de vernieuwing van de volledige museumsite. De eerste werkzaamheden voor het totaaldossier zijn reeds gestart in augustus 2015.
Het volledige uitvoeringsdossier bestaat uit 7 verschillende aanbestedingsdossiers die apart zullen gegund worden of inmiddels reeds gegund zijn. Dit dossier wordt binnen de timing van uitgevoerd van het algemene overkoepelende dossier 1 -
Algemene buitenrestauratie Wielermuseum Roeselare + Architectuur. Dit dossier is gestart midden 2015 en heeft een termijn van 400 werkdagen. BELANGRIJK !
De uitvoering van de in dit bestek vermelde werken zal ingevoegd worden in de totale planning van dit project. De aannemer zal zich moeten schikken zodat de gelijktijdige aannemingen geen hinder of vertraging ondervinden. Er bestaat geen contractuele band tussen de aannemers van de andere 6 dossiers en de aannemer van dit dossier. Een constructieve en open samenwerking tussen de verschillende aannemers zal uiteraard nodig zijn en wordt ook heel duidelijk verwacht. Daarom geven we graag de huidige stand van zaken van elke van de delen mee.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 09/06/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 363.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: a) digitale versie: gratis
b) papieren versie:
op aanvraag, te bestellen door te mailen naar jo@zoom-architecten.be
Kostprijs = 300,00 euro + 21% BTW = 363,00 euro BTW, verzendkosten inbegrepen te storten op volgend rekeningnummer op naam van ZOOM architecten: IBAN: BE49 7370 3940 4271 BIC: KRED BE BB, vermelding = besteknummer aangevraagd dossier.
Van zodra de storting ontvangen is op de vermelde rekening, wordt het volledige dossier afgedrukt en opgestuurd.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
16/06/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
16/06/2016 - 11:00
Plaats: Vergaderzaal dienst Aankopen, Zuidstraat 15, 4de verdieping, 8800 Roeselare
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
A) PLAATSBEZOEK
Een plaatsbezoek is verplicht. Op donderdag 2 juni 2016 vanaf 16.00u vindt er een algemeen plaatsbezoek plaats. Inschrijvers / aannemers kunnen die namiddag komen en de site bezoeken en kunnen hun attest van plaatsbezoek - nodig voor een volledige inschrijving - in orde brengen. Graag bevestiging van deelname aan georganiseerd bezoek via jo@zoom-architecten.be.
De inschrijvers die reeds het plaatsbezoek hebben uitgevoerd zijn uiteraard niet verplicht om deel te nemen aan dit algemeen plaatsbezoek. Het blijft uiteraard ook mogelijk om op een ander moment een plaatsbezoek uit te voeren. Inschrijvers kunnen via Bram.Verheyde@roeselare.be een afspraak vastleggen.
B) DIGITALE MEETSTAAT
Bij de begeleidende documenten bevindt zich een digitale meetstaat in excel. Van de inschrijver wordt gevraagd om bij indienen van de offerte deze digitale meetstaat mee in te dienen op een digitale drager naar keuze, voorkeur usb. Indien de inschrijver deze excel invult, afdrukt en ondertekend in het voorziene kader onderaan de meetstaat, vervangt dit de samenvattende opmeting van in het bestek.
OPGELET: de inschrijver dient wel nog altijd het offerteformulier (dat voorafgaat aan de samenvattende meetstaat) eveneens in te vullen en te ondertekenen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/05/2016