Stad Dendermonde

Herinrichten Kruispunt Vlassenhout-Hoogveld.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Dendermonde
Fr. Courtensstraat 11, BE-9200 Dendermonde
Contact: De heer Davy Spiessens
Tel: +32 52251049 Fax: +32 52251124 E-mail: Davy.SPIESSENS@dendermonde.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herinrichten Kruispunt Vlassenhout-Hoogveld
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Hoogveld
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Herinrichten Kruispunt Vlassenhout-Hoogveld
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet die verband houdt met de opdracht, over de laatste drie boekjaren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Bewijs van registratie als aannemer
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/6/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 140.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: het bestek, plannen, offerteformulier en veiligheids- en gezondheidsplan
Na schriftelijke aanvraag via brief, fax of mail kunnen het bestek, inschrijvingsbiljet en plannen bekomen worden.
Het geld moet gestort zijn vooraleer de documenten worden overgemaakt.
De aanbestedingsdocumenten kunnen op de volgende manier bekomen worden:
hetzij door overschrijving van 140 EUR (incl. btw) op PR nr. IBAN BE58 0001 4263 6779 - BIC BPOTBEB1 van SWBO bvba, met vermelding van het gevraagde dossier en het BTW-nummer van de koper, hetzij tegen contante betaling ter plaatse, Sint-Christianastraat 25, 9200 Dendermonde van hetzelfde bedrag.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 15/6/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 15/6/2016 - 11:00
Plaats: Administratief centrum - vergaderzaal 1 - stadsbestuur Dendermonde
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het dossier ligt ter inzage
in het administratief centrum, Franz Courtensstraat 11, 9200 Dendermonde bij de dienst wegen en waterlopen tussen 9u en 12u
In de burelen van SWBO bvba, Sint-Christianastraat 25, 9200 Dendermonde, tel. 052/21 37 23 e-mail ontwerp@swbo.be
Uitvoeringstermijn: De werken moeten gestart worden op 16 augustus 2016 en beëindigd zijn op 29 augustus 2016, inclusief markeringswerken
Vertragingsboete: De vertragingsboete wordt vastgesteld op 2.500 EUR per overschreden werkdag omdat vertraging bij dit project aanleiding geeft tot een grote maatschappelijke kost ten gevolge van overmatige filevorming
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 9/5/2016

Annonces similaires du BDA :