AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Knokke-Heist
A. Verweeplein 1, BE-8300 Knokke-Heist
Contact: Mevrouw Greta Poppe
Tel: +32 50630206 Fax: +32 50630159 E-mail: Greta.poppe@knokke-heist.be
Internet adres(sen): www.knokke-heist.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Weg- en riolringswerken in de Keuvelhoekstraat, Duivenlaan, Gladiolenlaan, Duivelsputlaan en Rode Kruisstraat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Grondgebied Knokke-Heist, 8300 Knokke-Heist
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Samenvattende beschrijving van de opdracht:
Werken worden uitgevoerd in volgende straten: Keuvelhoekstraat, Uilenspiegelpad, Duivenlaan, Gladiolenlaan, Duivelsputlaan, Lindenlaan, Madeliefjespad en Rode-Kruisstraat
Werken ten laste van gemeente Knokke-Heist:
-Opbraak bestaande verhardingen in beton/asfalt
-Opbraak bestaande boordstenen/greppels
-Rooien van bomen
-Aanleg asfaltverharding in Keuvelhoekstraat, Gladiolenlaan, Duivelsputlaan, Lindenlaan en Rode-Kruisstraat
-Aanleg betonstraatstenen, ongewapend beton, uitgewassen beton, platines
-Aanleg kruispunten in stempelbeton
-Aanleg voetpaden in zandkleurige betonstraatstenen.
-Aanleg parkeervakken in betongrasdallen
-Aanplanten van bomen, haagblokken en bloemenweide
-Aanleg van speeltuigen met rubbervloer
-Aanleg van betonnen zitbanken
-Aanleg groenzones
Werken ten laste van AGSO Knokke-Heist:
-Ongewapende betonbuizen Ø400mm: 724m
-Ongewapende betonbuizen Ø500mm: 148m
-Gewapende betonbuizen Ø700mm: 197m
-Gewapende betonbuizen Ø1000mm: 408m
-Gresbuizen Ø250mm: 1474m
-Aanleg inspectieputten
-Opbraak bestaande riolering en inspectieputten
-Aansluiten op bestaande inspectieputten
De volgende fazen zullen gehanteerd worden :
Fase 1 (Keuvelhoekstraat vanaf Duivelsputlaan tot Magere schorre, excl kruispunt Duivelsputlaan): 80 werkdagen
Fase 2 : (Duivelsputlaan) : 20 werkdagen
Fase 3 : (Keuvelhoekstraat tussen Duivelsputlaan tot Uielenspiegelpad, Gladiolenlaan, Duivenlaan en Tijl en Neleplein): 60 werkdagen
Totaal 160 werkdagen
Nota: Tijdens de toeristische sperperiode worden de werken geschorst zonder prijsconsequenties of claims inzake rendement.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Op basis van artikel 61 § 1 van het K.B. van 15 juli 2011 en latere aanpassingen wordt de inschrijver uitgesloten van deelname aan de gunningsprocedure (in elk stadium van de opdracht) wanneer hij zich bevindt in een van volgende toestanden:
1. Veroordeeld zijn voor deelname aan een criminele organisatie volgens art. 324bis van het Strafwetboek
2. Veroordeeld zijn voor omkoping als bedoeld in artikel 246 van het Strafwetboek
3. Veroordeeld zijn voor fraude
4. Veroordeeld zijn voor het witwassen van geld
Op basis van artikel 61 § 2 van het K.B. van 15 juli 2011 en latere aanpassingen kan de inschrijver uitgesloten worden van deelname aan de gunningsprocedure (in elk stadium van de opdracht) wanneer hij zich bevindt in één van volgende toestanden:
5. Wanneer hij in staat van faillissement of vereffening verkeert
6. Wanneer aangifte is gedaan van faillissement of wanneer een procedure van vereffening aanhangig is.
7. Wanneer hij veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
8. Wanneer hij bij zijn beroepsuitoefening een ernstige fout heeft begaan.
9. Wanneer hij niet in orde is met de betaling van zijn belastingen volgens de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is, overeenkomstig de bepalingen van artikel 63.
10. Wanneer hij zich in ernstige mate schuldig heeft gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen
11. Wanneer niet voldaan is aan de verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de bepalingen van artikel 63.
Indien het een opdracht betreft van werken in onroerende staat worden bijkomende attesten door het bestuur opgevraagd:
Attest 403 - inhoudingsplicht belastingen en invordering
Attest 30 bis - inhoudingsplicht sociale zekerheid
Voor buitenlandse inschrijvers worden de gevraagde attesten bewezen door een document van een bevoegde instantie of een verklaring op eed, of in landen waar niet in een eed is voorzien, door een plechtige verklaring door de betrokkene voor een gerechtelijke of overheidsinstantie, een notaris of een bevoegde beroepsorganisatie van het land van oorsprong of herkomst.
Een offerte kan pas als regelmatig worden beschouwd, als op het moment van de gunning van de opdracht voldaan is aan de bepalingen van de wetgeving met betrekking tot de bijdragen aan de sociale zekerheid.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
-
-
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
-
Vereiste erkenning: Klasse 7, categorie C1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/6/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 220.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Verzendkosten : EUR 10,00
De aanbestedingsdocumenten zijn te verkrijgen bij contante betaling of na voorafgaandelijke overschrijving op bankrekeningnr. 001-6332622-53 van de Bvba Studiebureau ir. LOBELLE, Gistelsteenweg 112 te 8490 Jabbeke (Varsenare) - Tel. 050/30.00.30 - Fax 050/38.96.91 met vermelding van BTW-nummer voor de prijs van 270 EUR (incl. 21% BTW).
- het bijzonder bestek met gedetailleerde meetstaat: 65 EUR
- het project veiligheids- en gezondheidsplan : 20 EUR
- het grondonderzoek: 30 EUR
- de plannen: 100 EUR
- het inschrijvingsbiljet met samenvattende meetstaat: 5 EUR
- Samenvattende meetstaat op digitale drager (CD-rom met excel-bestand) : 30 EUR
________________
Totale prijs: 220 EUR (incl. 21% BTW)
Port- en verzendingskosten: 10 EUR
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
14/6/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
14/6/2016 - 11:00
Plaats: Stadhuis Knokke, Zaal A. Verwee 1ste verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 4/5/2016