AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Hamme
Marktplein 1, BE-9220 Hamme
Tel: +32 52475511 Fax: +32 52475579 E-mail: info@hamme.be
Internet adres(sen): www.hamme.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor het uitvoeren van herstellingen en aanpassingen aan gemeentelijke wegenis. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Grondgebied gemeente Hamme
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht omvat het uitvoeren van herstellingen en aanpassingen aan gemeentelijke wegenis op afroep en kan volgende werken omvatten:
- Opbreken van weggedeelten en lijnvormige elementen.
- Opbreken van plaatselijke elementen.
- Het ruimen van de bodem en taluds van langsgrachten.
- Het uitvoeren van plaatselijk grondverzet.
- Aanleggen van een onderfunderingen en funderingen.
- Herstellen van weggedeelten in diverse materialen.
- Het aanpassen en op hoogte brengen van inspectieputten en straatkolken.
- Het herstellen van kopmuren.
- Het plaatsen van lijnvormige elementen.
- Het heraanleggen van opgebroken opritten en trottoirs.
- Het afvoeren van de baggerspecie en overtollige uitgravingsgronden.
- Het nemen van de nodige maatregelen ter instandhouding van de bestaande weginfrastructuur.
- Het leveren en plaatsen van de nodige werfsignalisatie.
- Het plaatsen van wegomleggingen.
- Het uitvoeren van alle werken bevolen door de opdrachtgevers tijdens de uitvoering.
- Het onderhouden van alle uitgevoerde werken gedurende de waarborgtermijn indien van toepassing.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De aanbestedende overheid vraagt voor de Belgische inschrijvers zelf de volgende documenten op:
-Attest inzake sociale zekerheid en het bijbehorend attest "inhoudingsplicht artikel 30bis"
-Attest niet-faillissement
-Fiscaal attest inzake directe belastingen en BTW.
De inschrijver dient wel een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie, niet ouder dan 3 maanden, waaruit de professionele integriteit blijkt van de zaakvoerder(s) of de afgevaardigd bestuurder en/of de gemachtigde ondertekenaar van de offerte evenals van de inschrijver als dit een rechtspersoon betreft bij zijn offerte te voegen.
Door in te schrijven verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden zoals bedoeld in artikel 61 §1 en §2 enkel in zoverre de inlichtingen of documenten betreffende de uitsluitingsgevallen waarop de verklaring slaat, voor de aanbestedende overheid kosteloos toegankelijk zijn via elektronische middelen als bedoeld in artikel 60, § 1.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Geen
Geen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Geen
Geen
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Zekerheid van de dienstverlening en flexibiliteit, Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/5/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
De opdrachtdocumenten zijn enkel digitaal verkrijgbaar via het in de aankondiging vermeld mailadres of link.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
1/6/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
1/6/2016 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis, Marktplein 1, 9220 Hamme, trouwzaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: * Bij de inschrijving dient een volledige kopie van de offerte op digitale drager (CD-ROM of geheugenstick) gevoegd te worden.
De bestanden op de digitale drager dienen in volgend formaat te worden aangeleverd:
o Meetstaat: EXCEL cfr het overgemaakte sjabloon + PDF
o Andere documenten (inschrijvingsbiljet, bewijs ondertekeningsbevoegdheid,uittreksels uit het strafregister, documenten m.b.t. veiligheid, .): PDF
* De bewijzen dat de personen, die de offerte ondertekenden, statutair of bij volmacht bevoegd zijn om de bedrijven geldig in en buiten rechte te vertegenwoordigen (artikel 82 §3) dienen bij de offerte gevoegd te worden op straffe van nietigheid. Dit gebeurt naargelang de rechtsvorm van de bedrijven door het bijvoegen van één van de volgende documenten:
a) uittreksel of kopie van de statutaire clausule i.v.m. de vertegenwoordigingsbevoegdheid en een kopie van de akte of afschrift van de notulen van de algemene vergadering, zoals verschenen in het B.S., houdende benoeming van de bestuurders;
b) volmacht om het bedrijf te vertegenwoordigen of om bevoegdheid door te geven aan een ander persoon;
c) voorleggen van benoemingsbesluit van zaakvoerder;
d) andere documenten ter staving van de bevoegdheid.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 4/5/2016