AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Katholiek Onderwijs Regio Edegem - Kontich - Mortsel vzw
Noorderlaan 108, BE-2030 Antwerpen
Tel: +32 35439701 Fax: +32 35449851
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Aankoop stoelen en tafels voor refter en klaslokalen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: KOR EKM vzw, O.L.V. - van - Lourdescollege, R. Keldermansstraat 33, 2650 Edegem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aankoop stoelen en tafels voor refter en klaslokalen
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Leerlingen secundair (klassiek): enkel lessenaars en klasstoelen
Korte beschrijving:
Leerlingen secundair (klassiek): enkel lessenaars en klasstoelen
Perceel 2: Set tafel + stoel speciaal
Korte beschrijving:
Set tafel + stoel speciaal
Perceel 3: Leerlingen basisschool: dubbel lessenaars en klasstoelen
Korte beschrijving:
Leerlingen basisschool: dubbel lessenaars en klasstoelen
Perceel 4: Leerkrachten: hoge lessenaar en hoge klasstoel
Korte beschrijving:
Leerkrachten: hoge lessenaar en hoge klasstoel
Perceel 5: Tafel refter opklapbaar en kar
Korte beschrijving:
Tafel refter opklapbaar en kar
Perceel 6: Tafel refter stapelbaar
Korte beschrijving:
Tafel refter stapelbaar
Perceel 7: Stoelen refter
Korte beschrijving:
Stoelen refter
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Bij de offerte dient ook de meest recent beschikbare jaarrekening gevoegd te worden. Indien er geen wettelijke verplichting is om een jaarrekening op te stellen, vragen wij de meest recente balans en resultatenrekening.
Deze jaarrekening / balans en resultatenrekening zal gebruikt worden om een beknopte financiële analyse uit te voeren waarbij zeker de solvabiliteit en cash flow zal beoordeeld worden.
Bij ondernemingen die geen gezonde financiële situatie hebben waardoor een langdurige samenwerking een probleem zou kunnen vormen, kan de offerte onregelmatig worden beschouwd en worden geweerd.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
De inschrijver geeft de aanbestedende overheid uitdrukkelijk machtiging om deze referenties te contacteren om bijkomende informatie over dienstverlening van de inschrijver te bekomen.
minstens 4 referenties.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 80
Criterium 2: Garantie en nazorg door de producent, Weging: 10
Criterium 3: Dienstverlening, service, garantie en nazorg door de leverancier, Weging: 20
Criterium 4: Leveringsdatum, Weging: 10
Criterium 5: Beoordeling, Weging: 80
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/5/2016 - 15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/5/2016 - 15:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 4/5/2016