AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Boechout
Heuvelstraat 91, BE-2530 Boechout
Contact: De heer Peter Naveau
Tel: +32 34600645 Fax: +32 34600697 E-mail: peter.naveau@boechout.be
Internet adres(sen): www.boechout.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Schoonmaakonderhoud bibliotheek Boechout
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Bibliotheek Boechout, Jef Van Hoofplein 20 te 2530 Boechout
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het periodiek schoonmaken van lokalen, inhoud en aanverwanten.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
In toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver de balans en jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
Verklaring betreffende het zakencijfer over de laatste 3 jaar, waarbij het zakencijfer voor de algemene (niet industriële) schoonmaak minimum 2.000.000 EUR per jaar bedraagt.
idem
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De volgende bewijsstukken worden gevraagd:
* Een geldig ABSU - attest.
* Een geldig ISO 9002 en ISO 14001 certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
* Een geldig VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
* De inschrijver moet over voldoende ervaring beschikken op het gebied van de schoonmaak van school-/kantoorgebouwen. Een controleerbare lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar en dit bij voorkeur in de provincie Antwerpen (incl. naam en telefoonnummer contactpersoon), zodat het opdrachtgevend bestuur de bekwaamheid van de inschrijver kan nagaan. Het omzetcijfer van de uitgevoerde schoonmaak bij deze referenties dient in verhouding te staan tot het totale omzetcijfer van deze opdracht.
* Voor deze opdracht is geen onderaanneming toegestaan.
idem
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 25
Criterium 2: Technische waarde, Weging: 20
Criterium 3: Kwaliteit en communicatie, Weging: 20
Criterium 4: Personeel, Weging: 15
Criterium 5: Milieuvriendelijkheid, Weging: 10
Criterium 6: De calculatie, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 6/6/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Het bestek kan alleen aangevraagd worden per email op het volgende adres: peter.naveau@boechout.be.
Het bestek wordt enkel digitaal ter beschikking gesteld.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
9/6/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
9/6/2016 - 10:00
Plaats: de raadzaal van het gemeentehuis
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
19/05/2016 om 14.00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 3/5/2016