Stad Brugge

Parkeerbeleid Brugge (4 percelen).


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
stad Brugge
Burg 12, BE-8000 Brugge
Contact: De heer Tommy De Boi
Tel: +32 50448698 Fax: +32 50344261 E-mail: tommy.deboi@brugge.be
Internet adres(sen): www.brugge.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Parkeerbeleid Brugge (4 percelen)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: stad Brugge, Burg 12 te 8000 Brugge
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Perceel 1:
Leveren, plaatsen en onderhouden van parkeerautomaten, inclusief geldcollecte en overname oude automaten
Perceel 2:
a) Softwareprogramma bewonersvignetten en vergunningen
of
b) Parkeerwinkel
Perceel 3:
Controle op het parkeren
Perceel 4:
Afhandeling van de retributies
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Perceel parkeerautomaten
Korte beschrijving:
Perceel parkeerautomaten
Perceel 2: Perceel softwareprogramma bewonersvignetten of parkeerwinkel
Korte beschrijving:
Perceel softwareprogramma bewonersvignetten of parkeerwinkel
Perceel 3: Perceel handhaving
Korte beschrijving:
Perceel handhaving
Perceel 4: Perceel opvolging retributies
Korte beschrijving:
Perceel opvolging retributies
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/6/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De aanbestedingsstukken kunnen GRATIS gedownload worden door op deze link te klikken: http://cloud.3p.eu/Downloads/1/1267/IG/2016
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/6/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 21/6/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
POC op 27, 28 en 29 juni
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 2/5/2016

Annonces similaires du BDA :