Gemeente Hamme

Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor het uitvoeren van bodemonderzoeken - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Hamme
Marktplein 1, BE-9220 Hamme
Tel: +32 52475511 Fax: +32 52475579 E-mail: info@hamme.be
Internet adres(sen): www.hamme.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor het uitvoeren van bodemonderzoeken - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Grondgebied gemeente Hamme
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De uit te voeren opdracht betreft dienstverlening inzake bodemonderzoeken op afroep.
De opdracht wordt via verschillende deelopdrachten aan de dienstverlener bevolen.
De aard van deze deelopdrachten kunnen variëren van de begeleiding bij een saneringsproject , opmaken van technische verslagen, in het kader van Vlarebo, grondsonderingen tot de analyse van een aantal door het bestuur aangeleverde stalen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Diensten van een bodemsaneringsdeskundige
Korte beschrijving:
Diensten van een bodemsaneringsdeskundige
Perceel 2: Uitvoeren en rapportage sonderingen
Korte beschrijving:
Uitvoeren en rapportage sonderingen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De aanbestedende overheid vraagt voor de Belgische inschrijvers zelf de volgende documenten op:
-Attest inzake sociale zekerheid en het bijbehorend attest "inhoudingsplicht artikel 30bis"
-Attest niet-faillissement
-Fiscaal attest inzake directe belastingen en BTW.
De inschrijver dient wel een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie, niet ouder dan 3 maanden, waaruit de professionele integriteit blijkt van de zaakvoerder(s) of de afgevaardigd bestuurder en/of de gemachtigde ondertekenaar van de offerte evenals van de inschrijver als dit een rechtspersoon betreft bij zijn offerte te voegen.
Door in te schrijven verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden zoals bedoeld in artikel 61 §1 en §2 enkel in zoverre de inlichtingen of documenten betreffende de uitsluitingsgevallen waarop de verklaring slaat, voor de aanbestedende overheid kosteloos toegankelijk zijn via elektronische middelen als bedoeld in artikel 60, § 1.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Geen
Geen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Perceel 1: De inschrijver is een erkend bodemsaneringsdeskundige type II, overeenkomstig de bepalingen van het Besluit van de Vlaamse regering van 19 november 2010 tot vaststelling van het Vlaams reglement inzake erkenningen met betrekking tot het leefmilieu (Vlarel). De opdrachtgever gaat dit na op basis van de lijst beschikbaar op de OVAM-website.De schrapping van de erkenning van de dienstverlener, na gunning of tijdens de uitvoering heeft de verbreking van de opdracht tot gevolg.
Het laboratorium waarop beroep gedaan wordt, moet erkend zijn voor de analyse van monsters in het kader van bodemonderzoeken ter uitvoering van het
decreet van 27 oktober 2006 betreffende de bodemsanering en bodembescherming.
Perceel 2: De inschrijver heeft de nodige bekwaamheid en materiaal om sonderingen uit te voeren en deze te rapporteren. Hij toont dit aan met een voorbeeld van sondeerverslag en een overzicht
van personeel en materiaal.
Zie hoger.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium : Perceel 1 (Diensten van een bodemsaneringsdeskundige)
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Uitvoeringstermijn, Weging: 40
Criterium : Perceel 2 (Uitvoeren en rapportage sonderingen)
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Uitvoeringstermijn, Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/5/2016 - 19:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
De opdrachtdocumenten zijn enkel digitaal verkrijgbaar via het in de aankondiging vermeld mailadres of link.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 25/5/2016
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: * Bij de inschrijving dient een volledige kopie van de offerte op digitale drager (CD-ROM of geheugenstick) gevoegd te worden.
De bestanden op de digitale drager dienen in volgend formaat te worden aangeleverd:
o Meetstaat: EXCEL cfr het overgemaakte sjabloon + PDF
o Andere documenten (inschrijvingsbiljet, bewijs ondertekeningsbevoegdheid,uittreksels uit het strafregister, documenten m.b.t. veiligheid, .): PDF
* De bewijzen dat de personen, die de offerte ondertekenden, statutair of bij volmacht bevoegd zijn om de bedrijven geldig in en buiten rechte te vertegenwoordigen (artikel 82 §3) dienen bij de offerte gevoegd te worden op straffe van nietigheid. Dit gebeurt naargelang de rechtsvorm van de bedrijven door het bijvoegen van één van de volgende documenten:
a) uittreksel of kopie van de statutaire clausule i.v.m. de vertegenwoordigingsbevoegdheid en een kopie van de akte of afschrift van de notulen van de algemene vergadering, zoals verschenen in het B.S., houdende benoeming van de bestuurders;
b) volmacht om het bedrijf te vertegenwoordigen of om bevoegdheid door te geven aan een ander persoon;
c) voorleggen van benoemingsbesluit van zaakvoerder;
d) andere documenten ter staving van de bevoegdheid.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/4/2016

Annonces similaires du BDA :