AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap voor Natuur en Bos
Graaf De Ferrarisgebouw - Koning Albert II-laan 20 bus 8, BE-1000 Brussel
Contact: Kumpen Myriam
Tel: +32 491966850 E-mail: myriam.kumpen@lne.vlaanderen.be
Internet adres(sen): http://www.natuurenbos.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Maaien van vochtige graslanden in ANB-domeinen in de regio Hageland & Demervallei
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Maaien van vochtige graslanden in ANB-domeinen in de regio Hageland & Demervallei
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Blz. 6
* De inschrijver voegt een uittreksel uit het strafregister toe of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst waaruit blijkt dat de inschrijver: - bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan; - niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen; - niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
In toepassing van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen. * Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst met referenties betreffende vergelijkbare uitgevoerde opdrachten van de laatste drie jaren. Deze lijst met referenties dienst minstens de namen van de opdrachtgevers, de data van de uitvoering, het bedrag van de opdracht incl. btw, een omschrijving van de opdracht, alsook de contactpersoon van de opdrachtgever te vermelden. Minimumeisen:
Een lijst met referenties betreffende vergelijkbare uitgevoerde opdrachten van de laatste drie jaren met een cumulatief totaal van minimum ?200.000,00. Deze lijst met referenties dient minstens de namen van de opdrachtgevers, de data van de uitvoering, het bedrag van de opdracht incl. btw, een omschrijving van de opdracht, alsook de contactpersoon van de opdrachtgever te vermelden.
De technische bekwaamheid van de inschrijver dient eveneens aangetoond te worden door het voorleggen van een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener zal beschikken voor de uitvoering van de diensten. Uit de opsomming en beschrijving van het beschikbare materieel moet blijken dat de aannemer kan beschikken over het materieel dat conform de technische bepalingen van het bestek, noodzakelijk is voor een goede uitvoering van de opdracht of van de percelen waarvoor hij inschrijft. Met name de beschikbaarheid van gespecialiseerde lichte machines die ingezet kunnen worden op vochtige en moerassige terreinen, is daarbij belangrijk
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/06/2016 - 14:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
08/06/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
08/06/2016 - 14:00
Plaats: Hertstraat 24a, 3221 Nieuwrode
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/04/2016