AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Karel de Grote-Hogeschool VZW
Brusselstraat 45, BE-2018 Antwerpen
Contact: Mevrouw Laurette Goossens
Tel: +32 36131338 Fax: +32 36131301 E-mail: aankoop@kdg.be
Internet adres(sen): www.kdg.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Catering & vending voor studenten van de Karel de Grote Hogeschool - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Diverse campussen van de Karel de Grote Hogeschool
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Catering & vending voor studenten van de Karel de Grote Hogeschool
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
De Belgische inschrijver dient enkel het uittreksel uit het strafregister op naam van de rechtspersoon ter staving bij de kandidaatstelling te voegen. Dit attest mag maximaal 6 maand oud zijn op datum van de opening van de kandidaatstellingen.
De aanbestedende overheid zal de overige attesten (RSZ attest, attesten inzake betaling belastingen en faillissement) zelf opvragen d.m.v. elektronische middelen (Digiflow).
Buitenlandse inschrijvers dienen bij inschrijving alle nodige bewijsstukken voor te leggen, waaruit blijkt dat ze zich niet in een toestand van uitsluiting bevinden, met name:
een attest waaruit blijkt dat hij in regel is met de betalingen van de sociale zekerheid
een attest waaruit blijkt dat hij zich niet bevindt in staat van faillissement of vereffening, zijn activiteiten heeft stopgezet of een gerechtelijk akkoord te hebben bekomen, of zich bevinden in een andere vergelijkbare situatie die het resultaat is van een soortgelijke procedure die in de nationale wet- en regelgeving voorkomt.
een attest waaruit blijkt dat hij in regel is met de betaling van directe belastingen en BTW (of de taksen die in zijn land de BTW vervangen)
een attest waaruit blijkt dat de inschrijver niet veroordeeld is voor een misdrijf of ernstige fouten heeft gemaakt.
Dit omwille van het feit dat de aanbestedende overheid buitenlandse attesten niet zelf elektronisch kan opvragen. De attesten dienen geldig te zijn op datum van de opening van de kandidaatstellingen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de omzet van de exploitatie van restaurant/zelfbediening en exploitatie automatenpark drank/voeding, over de laatste drie boekjaren.
De inschrijver dient gedurende een van deze drie boekjaren een omzet voor de exploitatie van restaurant/zelfbediening behaald te hebben van minimum 2.500.000 EUR en voor de exploitatie automatenpark drank/voeding een omzet van minimum 1.000.000 EUR.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, met vermelding van bedrag en datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren, voor deel 1 en deel 2 of voor het geheel
De lijst dient minimaal drie referenties te bevatten van eenzelfde omvang en moeilijkheidsgraad als deze opdracht, voor deel 1 en deel 2 of voor het geheel
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Kwaliteit van het aanbod, Weging: 60
Criterium 2: Prijs, Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/5/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Opdrachtdocumenten zijn verkrijgbaar via mail aan aankoop@kdg.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
24/5/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/4/2016