AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
College van burgemeester en schepenen van de stad Tienen
Grote Markt 27, BE-3300 Tienen
Tel: +32 16805700 Fax: +32 16823071
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Verbouwen van het ontmoetingscentrum te Bost
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Ontmoetingscentrum Bost, St. Odulphusstraat zn (naast de kerk) te 3300 Tienen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
A. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
De opdracht heeft betrekking op :
Verbouwen van een ontmoetingscentrum
= algemene aanneming exclusief technieken (perceel 1)
Plaats van uitvoering:
Straat/wijk: St. Odulphusstraat zn, 3300 Tienen (Bost - naast de kerk)
Interne referentie: GEB/2016/05
B. DE AANBESTEDENDE OVERHEID
Gemeentebestuur Tienen
Vertegenwoordigd door College van Burgemeester en schepenen
Grote Markt 27, 3300 Tienen
info@tienen.be
C. ONTWERPER
Bv LANDarchitecten bvba, vertegenwoordigd door Karel Medart, architect - zaakvoerder,
Grote Steenweg 104, 3400 Landen (Eliksem), mob 0476/58 02 30 - tel 016/78 20 88 - fax
016/78 20 90 - info@landarchitecten.be
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Attest betreffende de betaling van de bijdragen inzake sociale zekerheid (cfr. art. 62 van het KB van 15 juli 2011):
o Inschrijvers die personeel tewerkstellen dat onderworpen is aan de Belgische sociale zekerheidswetgeving, dienen geen attest bij te voegen. De aanbestedende overheid zal zelf, via elektronische weg, het attest opvragen bij de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid, waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan de vereisten inzake de betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid.
o Inschrijvers die personeel tewerkstellen uit een andere lidstaat van de Europese Unie moeten daarentegen wel een attest bijvoegen, uitgereikt door de bevoegde overheid, waarin bevestigd wordt dat ze op de dag voor de opening der biedingen voldaan hebben aan de voorschriften inzake de betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Attest van erkende aannemer (cfr. art. 70 van het KB van 15 juli 2011):
o Inschrijvers voegen een attest bij hun offerte waaruit blijkt dat zij beschikken over de vereiste erkenning, zoals gespecificeerd in paragraaf 'F. Erkenning' van het eerste deel van het administratief bestek.
o Indien inschrijvers nog niet beschikken over de vereiste erkenning, maar wel een aanvraag hebben ingediend tot het bekomen van deze erkenning bij de Commissie voor erkenning der aannemers, voegen zij de nodige bewijsstukken bij hun offerte om deze aanvraag te staven.
categorie D klasse 3
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 9/6/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 200.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
PRIJS VAN HET DOSSIER
200,00 euro, inclusief 21% BTW (165,29 euro, excl. BTW + 34,71 euro BTW)
Het dossier omvat een volledige papieren versie en een kopie op CD-rom met het volledig dossier en de kleurenversie van de plannen waar van toepassing.
Rekeningnummer: IBAN BE 26 7340 2545 4829 op naam van: bv LANDarchitecten bvba, met vermelding "ONTMOETINGSCENTRUM BOST - DEEL 1"
RAADPLEGING VAN HET DOSSIER
Het dossier kan worden geraadpleegd(c):
1. op elektronische wijze via: de website van e-Notification
2. bij de ontwerper tijdens de kantooruren tussen 9.00 - 17.00 uur (na afspraak):
LANDarchitecten bvba: Grote Steenweg 104, 3400 LANDEN (Eliksem) -
016/78 20 88 - info@landarchitecten.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
9/6/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
9/6/2016 - 11:00
Plaats: Schepenzaal (1e verdieping), Grote Markt 27 te 3300 Tienen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Het dossier kan worden geraadpleegd(c):
1. op elektronische wijze via: de website van e-Notification
2. bij de ontwerper tijdens de kantooruren tussen 9.00 - 17.00 uur (na afspraak): LANDarchitecten bvba: Grote Steenweg 104, 3400 LANDEN (Eliksem) - 016/78 20 88 - info@landarchitecten.be
De offertes dienen gericht te worden aan:
Stad Tienen - dienst overheidsopdrachten
tav. Liesbet Veroeveren
Grote Markt 27
3300 TIENEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/4/2016