Scholengroep Kempen

MANAGEMENTCONTRACT VOOR DE DAGELIJKSE SCHOONMAAK VAN DE GEBOUWEN VAN SCHOLENGROEP KEMPEN.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Scholengroep Kempen
Grote Markt 52, BE-2300 Turnhout
Contact: De heer Rudy Laermans
Tel: +32 14471066 Fax: +32 14471065 E-mail: rudylaermans@sgrkempen.be
Internet adres(sen): www.scholengroepkempen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
MANAGEMENTCONTRACT VOOR DE DAGELIJKSE SCHOONMAAK VAN DE GEBOUWEN VAN SCHOLENGROEP KEMPEN
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: ALLE SCHOLEN/ CAMPUSSEN VAN SGR KEMPEN EN ALLE KINDERDAGVERBLIJVEN VAN VZW DOL-FIJN, 2300 Turnhout
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Scholengroep Kempen is de overkoepelende organisatie van de GO! scholen in de Kempen en van CLB Kempen en voor de kinderdagverblijven van de VZW Dol-Fijn.
In een 40-tal scholen biedt zij aan meer dan 7.000 studenten/cursisten een waaier van opleidingen. (basisscholen, secundaire scholen, CVO's en de CLB administraties).
Scholengroep Kempen zoekt een partner die de dagelijkse schoonmaak organiseert van de gebouwen van Scholengroep Kempen en van de VZW Dol-Fijn.
Dit gebeurt conform de technische bepalingen die beschreven zijn in hoofdstuk III van dit lastenboek. De personeelsleden blijven in dienst van Scholengroep Kempen. Het is de bedoeling dat ze opgeleid, begeleid en gecoacht worden door de opdrachnemer.
Ook de aanwervingen en vervangingen van de schoonmaak(st)ers gebeuren door de opdrachtnemer in naam van Scholengroep Kempen.
De opdrachtnemer levert ook de nodige onderhoudsproducten.
De opdrachtnemer geeft in de inventaris een globaal bedrag op van de jaarlijkse kost van de onderhoudsproducten voor alle scholen/campussen van Scholengroep Kempen en voor de kinderdagverblijven van de VZW Dol-Fijn.
De looptijd van de opdracht is 48 maanden. Begindatum van de diensten : 1 september 2016. Voorziene einddatum van de diensten : 31 augustus 2020.
De overeenkomst kan door beide partijen jaarlijks opgezegd worden met een aangetekend schrijven mits in achtname van een opzegperiode van 6 maanden. De opzeg moet in dit geval gebeuren voor 1 maart van het desbetreffende jaar. Mits tijdige opzegging per aangetekend schrijven, heeft de partij die wordt opgezegd geen recht op enige schade- of opzegvergoeding
In geval van een samenwerking of fusie met andere scholen of Scholengroepen, hebben deze entiteiten (scholen of Scholengroepen) de mogelijkheid om toe te treden tot deze raamovereenkomst.
Plaats van uitvoering : alle scholen en campussen van Scholengroep Kempen en alle kinderdagverblijven van de VZW Dol-Fijn.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 300000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* De bepalingen van deze afdeling zijn individueel toepasselijk op alle deelnemers die:
1° zich samen kandidaat stellen en de intentie hebben om, ingeval van selectie, samen een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid op te richten;
2° of samen een offerte indienen als combinatie zonder rechtspersoonlijkheid.
In dergelijk geval dient elke deelnemer de hieronder opgesomde stukken bij te voegen, op straffe van niet-selectie.
* De inschrijver voegt op straffe van niet-selectie volgende stukken bij zijn offerte :
Juridische situatie van de inschrijver (toegangsrecht)
* Overeenkomstig artikel 20 van de wet van 15 juni 2006 wordt in elk stadium van de gunningsprocedure uitgesloten van de toegang ertoe, de inschrijver die :
- veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
Met het oog op de toepassing van deze paragraaf vraagt de opdrachtgever aan de inschrijver een uittreksel uit het strafregister, dat hoogstens 2 maand oud is.(document 1)
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen (document 2)
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.(document 3)
Bij eventuele achterstallen van meer dan EUR 3.000 wordt de inschrijver van de verdere procedure uitgesloten.
* Voor de buitenlandse inschrijver wordt een attest gevraagd, dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de wetgeving van het land waar de werknemers gevestigd zijn conform artikel 62, §2 KB Plaatsing.
(document 4)
* De buitenlandse inschrijver voegt tevens een attest toe waaruit blijkt dat hij geen achterstallen kent inzake de betaling van directe en indirecte belastingen, conform artikel 63 KB Plaatsing. (documenten 4)
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 43 van het koninklijk besluit van 8 januari 1996 betreffende de overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten en de concessies voor openbare werken (Bijlage B)
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen (Bijlage A)
* De inschrijver verklaart op erewoord voor welk gedeelte van de opdracht men een beroep zal doen op onderaannemers en welke onderaannemers de inschrijver voorstelt. (Bijlage B)
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* een verklaring op erewoord door de inschrijver in verband met de totale omzet van de laatste drie boekjaren. De jaarlijkse omzet moet minstens EUR 150.000 (excl.BTW) bedragen. (Bijlage A)
Wanneer deze omzet niet gehaald wordt, zal de offerte niet weerhouden worden.
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.(document 5)
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht (document 6).
* Verklaring waarin wordt bevestigd door een vroegere werkgever of door een firma dat de executive contractor minstens 3 jaar ervaring heeft in verband met het begeleiden en coachen van poetsvrouwen (document 7).
* Een overzicht van de poetsproducten die zullen gebruikt worden, inclusief de technische fiche en veiligheidsfiche van de producten (document 8).
Sommige poetsvrouwen hebben een allergische reactie tegen bepaalde produkten. Geef alternatieven voor deze producten.
* Een korte beschrijving van de werkmethoden, die worden toegepast bij de verschillende schoon te maken onderdelen o.a. vloerreiniging , interieurreiniging en sanitair (document 9).
* Ontwerp van een idividuele werkfiche, waarop de te onderhouden ruimten staan en de types van onderhoud (dagelijks-wekelijks-periodiek) (document 10).
* Een beschrijving van het opleidingsplan, zowel theoretisch als praktisch gedeelte, dat door de inschrijver zal toegepast worden (document 11).
* Een beschrijving (ontwerp document) van het evaluatiesysteem dat door de inschrijver zal toegepast worden (document 12)
* aan de hand van een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener (document 13)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 70
Criterium 2: Jaarlijkse kostprijs van de onderhoudsproducten, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 6/6/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Stuur uw vraag om het lastenboek te bekomen naar rudylaermans@sgrkempen.be.
Het lastenboek wordt u kosteloos digitaal toegezonden.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 14/6/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 14/6/2016 - 11:00
Plaats: Centrale Zetel SGR Kempen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/4/2016

Annonces similaires du BDA :