Autonoom Gemeentebedrijf Geraardsbergen

Uitbreiding Sporthal De Veldmuis. Ontwerpen en realiseren van aanbouw.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Autonoom Gemeentebedrijf Geraardsbergen
Weverijstraat 20, BE-9500 Geraardsbergen
Contact: Jens Heyman
Tel: +32 54434409 Fax: +32 54434491 E-mail: jens.heyman@geraardsbergen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitbreiding Sporthal De Veldmuis. Ontwerpen en realiseren van aanbouw.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Autonoom Gemeentebedrijf Geraardsbergen/Sporthal De Veldmuis
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat het ontwerpen en volledig realiseren van de uitbreiding/aanbouw van een nieuwe sporthal aan de bestaande sporthal "De Veldmuis" .
De bouw omvat oa. een turnzaal, polyvalente zaal, danszaal, lokalen, kleedkamers, burelen sportdienst, uitbreiding van de cafetaria, omgevingsaanleg en aanpassen/verplaatsen van bestaande sportterreinen in functie van deze aanbouw.
De inschrijver zorgt voor het ontwerp, de uitvoering en volledige opvolging der werken. Hij zorgt voor alle werken en vereiste documenten.
Dit omvat oa.:
1. het inplantingsplan en alle plannen en detailtekeningen nodig voor de uitvoering der werken,
2. de volledige en goedgekeurde asbuilt-plannen (op papier en digitaal),
3. een volledige lijst van alle gebruikte materialen,
4. een lijst met gegevens van alle uitvoeringsontwerpers, alle aannemers en onderaannemers,
5. Onderhoudsvoorschriften voor de diverse materialen en technieken, opgave van preventief en periodiek uit te voeren controle- en onderhoudsbeurten,
De voorlopige oplevering is slechts mogelijk nadat alle vereiste documenten zijn overgemaakt aan de aanbestedende overheid (afgedrukt alsmede digitaal aangeleverd).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Omdat de volgende documenten voor de aanbestedende overheid niet kosteloos toegankelijk zijn via elektronische middelen zoals bedoeld in artikel 60 § 1 moeten bovenop de impliciete verklaring op erewoord deze documenten bij de offerte worden gevoegd:
- Een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document, niet ouder dan 3 maanden op de uiterste datum van indiening van de offertes
* Overeenkomstig de Belgische overheidsopdrachtenreglementering heeft de aanbestedende overheid, in elke fase van de gunningsprocedure, de mogelijkheid om de kandidaat/inschrijver uit te sluiten die, bij wijze van een in kracht van gewijsde gegane strafrechtelijke uitspraak veroordeeld werd voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast.
De niet-naleving van strafrechtelijk sanctioneerbare milieu- en sociale wetgeving kan worden geacht een misdrijf te zijn dat de professionele integriteit aantast. Van zodra deze wordt vastgelegd in een in kracht van gewijsde gegaan vonnis of arrest kan deze worden aangewend als uitsluitingsgrond, ongeacht de stand van de procedure. Onder sociale wetgeving wordt onder meer verstaan.
- het decreet van 10 juli 2008 houdende een kader voor het Vlaamse gelijkekansen- en gelijkebehandelingsbeleid; de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van bepaalde vormen van discriminatie, de wet van 10 mei 2007 tot wijziging van de wet van 30 juli 1981 tot bestraffing van bepaalde, door racisme of xenofobie ingegeven daden en de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van discriminatie tussen vrouwen en mannen;
- de wet van 4 augustus 1996 betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk, meer bepaald hoofdstuk Vbis. Bijzondere bepalingen betreffende geweld, pesterijen en ongewenst seksueel gedrag op het werk.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
bankverklaring dient ondertekend door een financiële instelling.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Drie referenties met attest van goede uitvoering van projecten in Disign & Build betreffende aanbouw van sportaccommodaties aan bestaande sportinfrastructuur,
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
*Toelichtingsnota inzake uitvoeringsontwerp, materiaalkeuze en het globale gebouw/concept.
referentielijst dient voldoende aan te tonen dat firma voldoende gespecialiseerd is in sportcomlexen.
verklaring en nota dienen voldoende gedetailleerd te zijn opgesteld.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 6
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 300
Criterium 2: Bouwkundige en technische waarde, Weging: 150
Criterium 3: Architectuur , Weging: 150
Criterium 4: Sporttechnische waarde, Weging: 200
Criterium 5: Uitvoeringstermijn, Weging: 100
Criterium 6: Volledigheid, duidelijkheid van het dossier alsook de refertenties en garanties, Weging: 50
Criterium 7: Globale warmte-isolatie van gebouw (K peil), Weging: 50
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 3/6/2016 - 09:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 7/6/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 7/6/2016 - 10:00
Plaats: Budget- en aankoopbeheer / Centrale Aankoopdienst (2de verdiep), Kattestraat 27 te 9500 Geraardsbergen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/4/2016

Annonces similaires du BDA :