Vzw Instituut Van Het Heilig Graf

Leveren, plaatsen en in bedrijfstellen van een verwarmingsinstallatie inclusief afbraakwerken.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
VZW Instituut van het Heilig Graf
Patersstraat 28, BE-2300 Turnhout
Contact: Ennekens Peter Louis
Tel: +14 415468 E-mail: peter.ennekens@heilig-graf.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=234691
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Leveren, plaatsen en in bedrijfstellen van een verwarmingsinstallatie inclusief afbraakwerken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Leveren, plaatsen en in bedrijf stellen van een verwarmingsinstallatie inclusief afbraakwerken
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
klasse D17 klasse 1 of hoger
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/05/2016 - 09:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen worden elektronisch toegestuurd na betaling van 50 euro op
rekeningnummer BE12 4134 1271 9192 met vermelding dossier Verwarming en het bezorgen van een kopie van dit betalingsbewijs op mailadres davy.michielsen@heilig-graf.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 20/05/2016 - 09:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Alle info over dit dossier: Davy Michielsen
gsm 0472375635 davy.michielsen@heilig-graf.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/04/2016

Annonces similaires du BDA :