AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw DPSA
Diksmuidekaai 6, BE-8500 Kortrijk
Contact: Piet Dejonckere
E-mail: piet.dejonckere@pleinschool.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Guldensporencollege Plein Kortrijk - binnengevels
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Plein 14, 8500 Kortrijk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Guldensporencollege Plein Kortrijk - binnengevels
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61.
Voor de Belgische inschrijver vraagt de aanbestedende overheid het RSZ-attest via elektronische weg conform artikel 60.
De buitenlandse inschrijver voegt bij zijn offerte een attest of een verklaring volgens de bepalingen van artikel 62 §2.
De inschrijver voegt wel nog het attest strafrechtelijke veroordeling en attest van niet-faling toe.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Passende bankverklaring of bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse 3 Categorie D1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/05/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 106.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Indien gewenst kan de inschrijver een print van het dossier aankopen, en/of kosteloos een digitale versie aanvragen via het in bijlage A vermelde contactpunt.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
31/05/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/04/2016